در آستانه شروع نیم فصل دوم؛ ماجرا های استقلال تمامی ندارد

به گزارش تور آلمان ارزان، در حالی که چیزی تا آغاز نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران باقی نمانده، آبی پوشان تهرانی همچنان با مسائل زیادی دست و پنجه نرم می نمایند.

در آستانه شروع نیم فصل دوم؛ ماجرا های استقلال تمامی ندارد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران در حالی به اتمام رسید که استقلال تهران بعد از هفته ها صدرنشینی و با چند نتیجه ضعیف، رتبه نخست را به رقیب سنتی خود واگذار و در نهایت به عنوان سومی دست پیدا کرد. شاگردان محمود فکری البته هنوز برای جبران فرصت دارند چرا که فاصله شان با صدر تنها چهار امتیاز است.

اما آبی پوشان تهران دغدغه داخل زمین را ندارند و همچنان این باشگاه در تلاطم و نا آرامی به سر می برد. اتفاقی که دیگر تبدیل به عادت شده و تازگی ندارد. روز گذشته (سه شنبه) جمعی از طرفداران منتسب به این باشگاه مقابل محل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند و نسبت به مسائل مختلف معترض شدند. مسوولان باشگاه از شب قبل از این تجمع اعلام نموده بودند که از این تجمع حمایت نمی نمایند و با آن مخالف هستند. جالب است که در بین تجمع نمایندگان نیز چند دستگی به وجود آمده بود.

این خاتمه مسائل استقلال نیست. شکایت نیکولای بودوروف، بازیکن پیشین و بلغارستانی این تیم باعث شد تا پنجره نقل و انتقالاتی آبی پوشان بسته گردد. احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال در تازه ترین گفت وگوی خود اعلام نموده که تا 10 روز دیگر مطالبات این بازیکن پرداخت خواهد شد و پنجره استقلال باز می گردد. مدیرعامل آبی ها همچنین وعده داده به زودی بازیکن و یا بازیکنان جدیدی هم به تیم اضافه می شوند. جذب مهدی کیانی و پیمان بابایی با شکست روبرو شد و باشگاه های سپاهان و ماشین سازی با شروطی که گذاشتند مانع از وقوع این 2 انتقال شدند. آبی ها در پی این هستند تا در پست هافبک میانی جانشینی را برای علی کریمی پیدا نمایند.

اما بازهم به خاتمه ماجرا های استقلال نرسیدیم. مهدی قایدی، ستاره آبی ها حدود هشت روز به تمرینات این تیم نرفت. او خواستار اصلاح قراردادش است و به صورت مستقیم نیز با مسوولان باشگاه مذاکره نمی کند. مسوولان استقلال اعلام نموده اند که قرارداد قایدی را درست می نمایند و حق را به این بازیکن می دهند، اما هنوز اتفاق و پیشرفتی رخ نداده است. باید دید با این شرایط این بازیکن بوشهری به ملاقات برابر مس رفسنجان می رسد یا خیر.

از همه این ها که بگذریم باید به کادر فنی هم اشاره کنیم. به هر ترتیبی بود محمود فکری در استقلال ماندنی شد. حجت نظری، سخنگوی باشگاه استقلال اظهار داشت که اولتیماتومی هم به سرمربی تیم داده نشده، اما تعیین است که اوضاع برای فکری چندان مطمئن نیست. او باید در هفته های پیش رو بهترین نتایج را کسب کند تا دوباره جایگاهش محکم گردد. فکری روز های بسیار سرنوشت سازی را در پیش رو دارد. استقلال در هفته شانزدهم باید روز دوشنبه هفته بعد در رفسنجان به مصاف مسِ این شهر برود. یک برد می تواند ورق را برگرداند و آرامش را به اردوی تیم آبی پوش پایتخت بازگرداند.

ایرنا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 فروردین 1400 بروزرسانی: 1 فروردین 1400 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1723

به "در آستانه شروع نیم فصل دوم؛ ماجرا های استقلال تمامی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در آستانه شروع نیم فصل دوم؛ ماجرا های استقلال تمامی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید