زمان دربی تهران تغییر نمی کند، موافقت استقلال هم تاثیری ندارد!

به گزارش تور آلمان ارزان، سعید فتاحی در مصاحبه با خبرنگاران در خصوص احتمال تغییر زمان دربی پایتخت به دلیل صعود پرسپولیس به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: تمام این مسائل را قبلاً پیش بینی نموده بودیم. متأسفانه استقلال تهران صعود نکرد و حالا پرسپولیس نماینده باشگاه های ایران گردیده است.

زمان دربی تهران تغییر نمی کند، موافقت استقلال هم تاثیری ندارد!

مسئول کمیته مسابقات فوتبال ایران ادامه داد: نمی توانیم زمان این دیدار را تغییر دهیم. در برنامه ریزی قبلی که انجام داده بودیم پیش بینی صعود هر دو تیم را داشتیم تا مبادا آنها با مشکل روبرو شوند. به همین خاطر زمان برگزاری دربی به هیچ وجه تغییر نمی نماید.

فتاحی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه حتی اگر پرسپولیسی ها درخواست دهند و باشگاه استقلال نیز با آن موافقت کند، زمان این بازی تغییر نخواهد کرد؟ گفت: تغییری نمی نماید! در چنین مواقعی باشگاه پرسپولیس درخواست می دهد و ما بر حسب قانون آن را به باشگاه استقلال اعلام می کنیم. اگر آنها هم موافقت نمایند سازمان لیگ باید زمان جدیدی را برای برگزاری این دیدار در نظر بگیرد. تقویم بازی ها نیز به گونه ای است که امکان چنین اتفاقی وجود ندارد.

وی در سرانجام توضیح داد: السد قطر هم یک بازی دیگر انجام می دهد و سپس با پرسپولیس بازی می نماید. نمی توانیم لیگ را از برنامه قبلی که مشخص نموده بودیم خارج کنیم. قطعاً دربی در تاریخ مشخص گردیده برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 58

به "زمان دربی تهران تغییر نمی کند، موافقت استقلال هم تاثیری ندارد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان دربی تهران تغییر نمی کند، موافقت استقلال هم تاثیری ندارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید