روحانی: خوشحالم که نتیجه ای تاریخی به دست آوردیم، قهرمانی با 3 طلا بی سابقه است

به گزارش تور آلمان ارزان، سرمربی تیم کاراته نوجوانان پسر کشورمان گفت: کسب عنوان قهرمانی آسیا کار آسانی نبود، اما به لطف خدا و با همت بچه ها موفقیت شدیم تا به این هدف برسیم.

روحانی: خوشحالم که نتیجه ای تاریخی به دست آوردیم، قهرمانی با 3 طلا بی سابقه است

به گزارش خبرنگاران، حسن روحانی بعد از موفقیت نوجوانان پسر کشورمان در رقابت های قهرمانی آسیا که به میزبانی قزاقستان در حال برگزاری است، گفت: واقعاً خدا را شکر می کنم که توانستیم با این اقتدار به چنین نتایجی دست پیدا کنیم. تا به حال هیچ تیمی نتوانسته در دورهای گذشته رقابت ها سه مدال طلا بگیرد و خوشحالم که این افتخار نصیب تیم ما شد.

وی ادامه داد: در تیم ما اقدسی و بیگدلی برنز گرفتند و خدری، بصیری و داودی هم با کوششی که کردند به نشان طلا رسیدند. این موفقیت واقعاً قابل توجه است. تیم ایران حتی می توانست به مدال های طلای بیشتری نیز برسد. در هر صورت بچه ها کوشش شان را کردند و به شخصه از همه آنها تشکر می کنم.

سرمربی تیم کاراته نوجوانان کشورمان گفت: تشکر ویژه ای هم از مسئولان فدراسیون دارم که در این مدت تا جایی که از دست شان بر می آمد تیم را حمایت کردند و خوشحالم که توانستیم با این موفقیت جواب خوبی به زحمات آنها بدهیم. این موفقیت تاریخی است و نوید آینده ای درخشان تر برای کاراته کشورمان را می دهد.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 963

به "روحانی: خوشحالم که نتیجه ای تاریخی به دست آوردیم، قهرمانی با 3 طلا بی سابقه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روحانی: خوشحالم که نتیجه ای تاریخی به دست آوردیم، قهرمانی با 3 طلا بی سابقه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید