زد فولد 4 و فلیپ 4 با 1 ترابایت و 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شوند

به گزارش تور آلمان ارزان، طی هفته های گذشته اطلاعات زیادی در خصوص تازهترین گوشی های تاشوی سامسونگ گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 منتشر شده است. این شرکت سال گذشته از گوشی های تاشوی زد فلیپ 3 و زد فولد 3 رونمایی کرد که این گوشی ها توانستند موفقیت های زیادی را برای غول فناوری کره ای بدست آورند. به همین علت سامسونگ علاقمند است تا نسل تازه این گوشی های تاشو، فرایند خوب آن ها را ادامه دهد. به همین دلیل و طبق آخرین خبرهای منتشر شده، سامسونگ میخواهد تا گوشی های تاشوی تازه خود را با گزینه های پیکربندی بیشتری در اختیار کاربران قرار دهد.

زد فولد 4 و فلیپ 4 با 1 ترابایت و 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شوند

بر اساس تازهترین گزارش های انحصاری وب سایت SamMobile در اوایل این ماه، گلکسی زد فولد 4 یک نسخه 1 ترابایتی دریافت می نماید و سامسونگ با دو برابر کردن حافظه داخلی دیگر تاشوی تازهش یعنی زد فلیپ 4، آن را با حافظه داخلی 512 گیگابایتی روانه بازار گوشی های تاشو خواهد نمود. اکنون وجود این گزینه های پیکربندی از طرف منابع معتبر کره جنوبی تأیید شده است.

به تازگی گلکسی زد فولد 4 با 1 ترابایت حافظه داخلی و زد فلیپ 4 با 512 گیگابایت حافظه داخلی در یک وب سایت کره ای به نام Handphone دیده شده اند. این وب سایت به وسیله یک انجمن کره ای مدیریت می گردد و به گفته redditors، گاهی اوقات گوشی هایی را که در راه رسیدن به بازار کره هستند نیز فاش می نماید.

شایعه شده که سامسونگ در تاریخ 10 آگوست (19 مرداد ماه) با برگزاری رویداد گلکسی آنپکد از نسل تازه گوشی های تاشو گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 رونمایی می نماید. طرفداران و علاقمندان به گوشی های هوشمند تاشو همگی منتظر معرفی برگزاری این مراسم هستند. باید اشاره کنیم که گلکسی زد فلیپ 4 با 512 گیگابایت حافظه داخلی با شماره مدل SM-F721N و گلکسی زد فولد 4 با 1 ترابایت حافظه داخلی با شماره مدل SM-F936N در این وب سایت کره ای لیست شده اند.

بعلاوه باید دید که این مقوله چه تأثیری روی قیمت گذاری این گوشی هوشمند های تاشو خواهد گذاشت. نسخه 512 گیگابایتی گلکسی زد فولد 3 با قیمت 1899 دلار در حال حاضر گران ترین نسخه این گوشی هوشمند تاشو است. اگر سامسونگ قصد کاهش قیمت ها را نداشته باشد، احتمالاً نسخه با 1 ترابایت حافظه داخلی گلکسی زد فولد 4 در حدود 1999 دلار قیمت خواهد داشت.

تازهترین شایعات حاکی از آن است که غول کره ای فناوری فراوری انبوه قطعات دو گوشی هوشمند تاشوی تازه خود را به زودی شروع می نماید تا بتواند آن ها را طبق برنامه ریزی خود در تابستان به کاربران معرفی کند. انتظار می رود این شرکت فراوری انبوه این محصولات را از ماه آینده یا اوایل ژوئیه شروع کند. طبق شنیده ها، سامسونگ میخواهد بیش از 10 میلیون واحد گوشی هوشمند تاشوی را روانه بازار کند. گفته می گردد که بخش عمده این تعداد از گوشی های هوشمند تاشو به گلکسی زد فلیپ که محبوب بیشتری دارد، تعلق پیدا می نماید. بدین ترتیب سامسونگ تقسیم بندی عرضه 70 درصدی به 30 درصدی را برای گلکسی زد فلیپ 4 در نظر خواهد گرفت.

اگر سامسونگ سال جاری بتواند بیش از 10 میلیون گوشی تاشو را روانه بازارهای جهانی کند، این برای اولین بار خواهد بود که گوشی های هوشمند تاشو یک شرکت فناوری با ضریب نفوذ یک درصد در بازارهای جهانی عرضه می گردد و این مقوله بعلاوه موفقیت دیگری را برای سامسونگ رقم خواهد زد. بازار گوشی های هوشمند تاشو، همچنان بخش کوچکی از کل بازار گوشی های هوشمند را تشکیل می دهد، اما سامسونگ با عرضه محصولات تاشوی تازهش میخواهد تا بازار این گوشی ها را توسعه دهد.

در خصوص این گوشی های هوشمند سامسونگ در رسانه های خبری شایعات و برآورد های زیادی مطرح شده است. گفته می گردد که گلکسی زد فولد 4 ممکن است برای دوام بیشتر به نسل تازه شیشه بسیار نازک مجهز گردد. همین امر می تواند در خصوص گلکسی زد فلیپ 4 نیز صدق کند. یکی از این مسائل نسبتاً رایج که بسیاری از کاربران نیز آن را گزارش دادند، ترک خوردن ناگهانی این گلس هاست. اما باید خاطر نشان کنیم که این مشکل با افزایش لایه نهایی آن در نسل گذشته بهبود یافته است.

ظاهراً گلکسی زد فولد 4 به عنوان پرچم دار تاشوی تازه سامسونگ از یک نمایشگر 7.6 اینچی اصلی و یک نمایشگر 6.3 اینچی بیرونی بهره خواهد برد. گفته می گردد نسبت ابعاد این دو نمایشگر اندکی تغییر یافته و از سوی دیگر باید به شایعات مربوط به کاهش نسبی چین خوردگی نمایشگر هم اشاره کنیم.

منبع: Sammobile

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 تیر 1401 بروزرسانی: 29 تیر 1401 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2313

به "زد فولد 4 و فلیپ 4 با 1 ترابایت و 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زد فولد 4 و فلیپ 4 با 1 ترابایت و 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید