زمان بندی امتحانات دانشجویان دانشگاه شهرکرد در اختیار اساتید است

به گزارش تور آلمان ارزان، رئیس اداره it دانشگاه شهرکرد در خصوص نحوه برگزاری امتحانات گفت: سیستم امتحانات در اختیار اساتید خواهد بود؛ به نحوی که هر استاد به صلاحدید خود می تواند برای هر سوالی تایمر مشخصی بگذارد.

زمان بندی امتحانات دانشجویان دانشگاه شهرکرد در اختیار اساتید است

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، جلسه پرسش و پاسخ با اعضای هیئت رئیسه دانشگاه شهرکرد با حضور نمایندگان تشکل های دانشجویی به صورت مجازی برگزار گردید.

در این جلسه سعید کریمی، رئیس دانشگاه شهرکرد با اشاره به نحوه محاسبه شهریه دانشجویان مهمان و شبانه توضیح داد: ترم گذشته ما در خواستی مبنی بر کم شدن شهریه دانشجویان را به هیئت امنا دادیم و پس از آن به وزارت علوم ارجاع داده شد و تصویب شد. سال جاری هم دنبال این مسئله ایم و این مسئله منوط بر اجازه هیئت امناست که به دنبال تصویب دوباره آن هستیم.

رئیس دانشگاه شهرکرد در پاسخ به این سوال که چرا مرکز رشد دانشگاه استانداری است، اعلام کرد: این مرکز قبلا به اعتبار برنامه بودجه برای دانشگاه ساخته شد، اما بعد از مدتی به علت فرسودگی ادارات استانداری با توافق رییس وقت دانشگاه در اختیار استانداری نهاده شد.

خسروی رئیس اداره it در خصوص نحوه برگزاری امتحانات عنوان کرد:در کوشش هستیم برنامه ای متفاوت از امتحانات پارسال اجرا کنیم و سیستم امتحانات را در اختیار اساتید خواهد بود به نحوی که هر استاد به صلاحدید خود می تواند برای هر سوالی تایمر مشخصی بگذارد و اجازه بازگشت به سوالات قبل را ندهد یا برای همه سوالات یک زمان کلی در نظر بگیرد.

در ادامه این جلسه رئیس اداره it دانشگاه در خصوص مشکل قطعی کلاس ها و برنامه سس اعلام کرد:هیچ مسئله ای از جهت سامانه دانشگاه وجود ندارد و قطع و وصل کلاس ها ناشی از سرعت کم اینترنت استاد و یا دانشجو است.

مشتاقی معاون آموزشی دانشگاه شهرکرد درمورد شرایط بارم بندی امتحان خاتمه ترم گفت:اساتید موظف به ارزشیابی مستمر هستند و خاتمه ترم دانشجویان 20 درصد از نمره خاتمهی است و اگر استادی غیر از این کاری انجام دهد تخلف نموده است.

معاونت آموزشی در پاسخ به این سوال که چرا کارمندان و اساتید جوابگو نیستند؟ گفت:ما را در این زمینه کمک کنید اگر فردی تخلف و یا از وظایفش کوتاهی کرد به ما اطلاع دهید تا با آن ها برخورد کنیم با افراد خاطی که گزارش شده برخورد کردیم.

طهماسبی معاون دانشجویی دانشگاه شهرکرد در پاسخ به این سوال که بعد از کرونا چه مکانی برای دانشجویان غیرخوابگاهی در نظر شده است؟ اضافه نمود: در حال ساخت و اتمام تعدادی خوابگاه هستیم و در آینده دانشجویان غیرخوابگاهی هم می توانند از خوابگاه ها استفاده نمایند برای استراحت غیر خوابگاهی ها مکان هایی مثل مسجد و نماز خانه خوابگاه ها وجود دارد.

طهماسبی در خصوص حذف وعده غذایی دانشجویان غیر خوابگاهی در وعده شام و صبح اظهار کرد: هیچ وعده غذایی حذف نشده است و هر دانشجو می تواند وعده غذایی دریافت کند.

وی با اشاره به اینکه چه تسهیلاتی برای دانشجویان و برطرف موانع تحصیل اجرا شده یادآور شد: صندوق رفاه اعتبار خوبی ندارد، اما با کوشش هایی که انجام شد کوشش شد 30 سهمیه دریافت و پس از آن به 90 سهمیه و الان در کوششیم به 150 سهمیه وام ضروری افزایش پیدا کند مهلت ثبت نام تا 15 دی است.

مبینی معاونت پژوهشی دانشگاه در پاسخ به این سوال که چرا به استعداد ها و طرح های دانشجو ها بها داده نمی گردد؟ تاکید نمود: اینطور نیست ما مشتاقانه به دنبال دانشجو های خلاق و ایده پرداز هستیم و درب معاونت پژوهشی به روی دانشجویان باز است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 بهمن 1399 بروزرسانی: 15 بهمن 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1632

به "زمان بندی امتحانات دانشجویان دانشگاه شهرکرد در اختیار اساتید است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان بندی امتحانات دانشجویان دانشگاه شهرکرد در اختیار اساتید است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید