سایه شوم صف های گاز روی سیستان ، کاروان گاز یا عروس کشان؟

به گزارش تور آلمان ارزان، دبیر قرارگاه احمدی روشن سیستان و بلوچستان از تداوم صف های گاز در این استان خبر داد و گفت: این دسته از کسانی که با ماشین به دنبال ماشین حمل کپسول گاز رفته اند، جزو ثروتمندان و به اصطلاح زرنگ ها هستند.

سایه شوم صف های گاز روی سیستان ، کاروان گاز یا عروس کشان؟

گروه دانشگاه خبرنگاران؛ سایه شوم صف های گاز همچنان روی سر سیستان، مدت هاست که این قضیه روی زبان ها افتاده، اما انگار گوش مسئولی بدهکار مطالبه مردم سیستان و بلوچستان نیست. شاید در نگاه اول با دیدن فیلمی که در پایان متن می بینید تصور کنید این یک کاروان ماشین عروس است، اما این کلیپ داستان ماشین هایی است که از ترس تمام شدن کپسول گاز، به دنبال ماشین کپسول راه افتاده اند.

بیشتر بخوانید:

  • دانشجویان سیستان و بلوچستان با تریبون کپسولی در میان مردم زاهدان رفتند
  • پیگیری های دانشجویان سیستان و بلوچستان برای رفع معضل صف های طولانی گاز موقتا جواب داد
  • اعتراض 34 تشکل دانشجویی سیستان و بلوچستان نسبت به صف های طولانی دریافت کپسول گاز

عمرانی، دبیر قرارگاه احمدی روشن این استان در این باره به خبرنگار دانشگاه خبرنگاران گفت: این مسئله یک موضوع عیان در سیستان و بلوچستان است و مردم سال ها با این چالش دست و پنجه نرم می کنند. این دسته از کسانی که با ماشین به دنبال ماشین حمل کپسول گاز رفته اند، جزو ثروتمندان و به اصطلاح زرنگ ها هستند.

عمرانی ادامه داد: یک عده ای در جای دیگر در صف های بلند و طولانی، منتظر رسیدن این ماشین هستند که متاسفانه قاعدتا به آن ها نمی رسد و این داستان هر روز سیستان است.

دبیر قرارگاه احمدی روشن استان سیستان و بلوچستان گفت: این مسئله در زاهدان هم جریان داشت، اما با پیگیری قرارگاه احمدی روشن اوضاع زاهدان بهتر شد و صف های گاز کم تر به چشم می آید. اما در سیستان همچنان اوضاع مثل گذشته پیش می رود و حتی شدت هم گرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 950

به "سایه شوم صف های گاز روی سیستان ، کاروان گاز یا عروس کشان؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایه شوم صف های گاز روی سیستان ، کاروان گاز یا عروس کشان؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید