سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان: کسی نگاه قهرمانی به ما نداشت

به گزارش تور آلمان ارزان، به گزارش خبرنگاران، تیم نفت آبادان در خاتمه دیدارهای برگزار شده در فینال لیگ برتر بسکتبال، عنوان قهرمانی این فصل از مسابقات را از آن خود کرد. این تیم در مجموع چهار دیدار فینال، پیروز شد مقابل شهرداری گرگان و در سه بازی صاحب سه فزونی شده و به این ترتیب برای نخستین بار جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان: کسی نگاه قهرمانی به ما نداشت

این نتیجه در حالی برای نفت آبادان رقم خورد که سرمربی این تیم معتقد است کمتر کسی نگاه قهرمانی به نفت آبادان داشت اما من و شاگردانم از روز اول به قصد رقم زدن یک کار بزرگ کنار هم جمع شده بودیم.

حماد سامری در مصاحبه با خبرنگاران، گفت: نگاه هایی که از خارج از مجموعه نفت آبادان و لیگ بسکتبال این باشگاه می شد این گونه بود که شانسی را برای قهرمانی ما قائل نبودند. هیچ کسی تصور نمی کرد نفت آبادان بتواند تا فینال پیش رفته و قهرمان گردد اما نیت من و شاگردانم این بود که اگر سال جاری در لیگ برتر حاضر می شویم، کار بزرگ انجام دهیم.

سامری توضیح داد: از همان ابتدا هم قسم شده بودیم که نتیجه ای قابل توجه رقم بزنیم. نمی خواستیم در حد هزینه ای که برای تیم شده، نتیجه بگیریم و کارمان را در لیگ اینگونه به سرانجام برسانیم. قهرمانی اوج اهداف در برنامه های ما بود و حالا خیلی خوشحالم که بزرگترین کار ممکن را در تیم بسکتبال نفت انجام دادیم.

سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان با اشاره به 4 دیدار تیمش در فینال لیگ برتر اعلام نمود: از ابتدا برنامه ما این بود که از دو بازی اول در گرگان، یک بازی را به سود خود تمام کنیم سپس از دو میزبانی در دیدارهای سوم و چهارم استفاده کنیم برای اینکه کار را تمام کنیم. خوشبختانه طبق برنامه پیش رفتیم اگرچه کار راحتی نبود. باید کوشش زیادی به خرج می دادیم با تمرکز در بازی های گرگان و آبادان حاضر می شدیم تا نتیجه بگیریم.

وی با اشاره به دیدار سوم فینال و عملکرد خوب بازیکنان نفت آبادان در این دیدار، ادامه داد: با تمرکز و بررسی نتیجه بخشی که از حریف داشتیم توانستیم نتیجه درخشان از این تیم بگیریم اما در بازی چهارم تا حد زیادی بازیکنان تحت تأثیر خستگی بودند. ما دو بازی متوالی در گرگان داشتیم و به فاصله سه روز دو بازی متوالی هم در آبادان برگزار کردیم. طبیعی بود که در این شرایط بازیکنان خسته باشند. شاید اگر بین هر دو دیدار، یک روز فاصله بود می توانستیم در بازی چهارم هم عملکرد با کیفیت تری از هر دو تیم ببینیم.

این مربی که برای نخستین بار نفت آبادان را قهرمان لیگ برتر کرد درباره عواملی که باعث رجحان تیمش در دیدارهای سوم و چهارم فینال شد نیز گفت: نسبت به دفاع گرگانی ها و چگونگی آن اشراف کامل داشتیم. گرگانی ها زیر حلقه دفاع می کردند و این موضوع فرصت شوت های سه امتیازی بیشتری به ما می داد. برای هر چهار دیدار فینال کوششمان این بود که به بازیکنانمان اعتماد به نفس خوبی بدهیم تا بتوانند از موقعیت های ایجاد شده برای شوت سه امتیازی استفاده نمایند. خوشبختانه این برنامه ما جواب داد و بازیکنانمان توانستند با تمرکز به وسیله شوت از راه دور به نتیجه برسند. باز هم می گویم اگر در بازی چهارم عامل بازدارنده خستگی نبود، می توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

سامری با اشاره به اینکه در اواخر دیدار چهارم رقابت دو تیم نفت و شهرداری گرگان خیلی نزدیک تر به هم شد، اعلام نمود: اوج هیجان و حساسیت بود. شهرداری گرگان، کادر فنی و بازیکنان تأثیرگذاری در اختیار دارد. البته عملکرد آنها در بازی سوم تا حدی از روال همیشگی خارج شد اما در مجموع رقابت نفت و شهرداری گرگان در دیدارهای فینال پایاپای بود. انتظار از فینال هم همین است.

سرمربی شهرداری نفت آبادان ابزار امیدواری کرد: عملکرد خوب این تیم در فصل آینده لیگ برتر هم ادامه داشته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 333

به "سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان: کسی نگاه قهرمانی به ما نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان: کسی نگاه قهرمانی به ما نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید