قدرت بدنی ناکافی علت پیروز نشدن نفتی های آبادان

به گزارش تور آلمان ارزان، سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت : بازیکنان ما قدرت بدنی کافی ندارند و این عامل تعویض های مداوم و نرسیدن به نتیجه دلخواه شده است.

قدرت بدنی ناکافی علت پیروز نشدن نفتی های آبادان

فیروز کریمی سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در نشست پس از بازی با تیم پیکان گفت: بعضی بازیکنانمان صدمه دیده اند و نمی توانند وارد زمین شوند، آن هایی هم که بازی می نمایند توان پایداری تا آخر رقابت را ندارند.

او با اشاره به پنج تعویض بازیکنان تیم خود در بازی امروز گفت: 6 بازیکن به علت تحلیل رفتن قوای بدنشان التماس تعویض داشتند و در آن شرایط موافقت با پنج تعویض تنها چاره کار بود.

به گفته آقای کریمی بازیکنان جذب شده به وسیله سرمربی سابق این تیم بدنسازی مناسبی نداشتند، اما در حال حاضر باید تا سرانجام نیم فصل با آن ها ادامه داد.

سرمربی صنعت نفت آبادان با اظهار امیدواری به پیشرفت تیم در نیم فصل دوم گفت: به این منظور 100 جلسه تمرینی به صورت صبح و عصر به همراه تعویض پست ها در نظر گرفته شده است.

او تاکید نمود تمرین بازیکنان آبادان کافی نبوده و زمانی که راهنمایی تیم را به عهده گرفت بیشترین زمان تمرین آن ها 50 دقیقه بود.

آقای کریمی گفت: تمرین ناکافی و شناخت دقیق نداشتن از بازیکنان به وسیله مربی های صنعت نفت آبادان سبب شد تا عذر آن ها را بخواهم و به زودی مربی بدنساز نو به تیم خواهد پیوست.

جلال امیدیان مربی پیکان نیز در این نشست گفت: بازی یک طرفه بود و تصمیم داور در اعلام پنالتی به سود صنعت نفت به عقیده ما اشتباه بود.

او تیم خود را کم هزینه و جوان خواند و گفت: قدردان کوشش و دوندگی بازیکنانمان که با تمام وجود برای کسب امتیاز جنگیدند هستیم.

آقای امیدیان با اشاره به اینکه بازیکنان پیکان چهار صبح امروز به آبادان رسیدند، جا به جا نشدن بازی و موکول نشدن زمانش به روز بعد به علت خریداری نشدن بلیط را بی احترامی به تیم خود دانست.

مربی تیم پیکان گفت: این تیم که در 10 تیم برتر لیگ های آسیا جوانترین تیم است هفته گذشته را هم با اشتباهات داوری سخت گذراند، اما به آینده این تیم که کاپیتان آن دهه هشتادی است امیدواریم.

رقابت امشب صنعت نفت آبادان و تیم پیکان با نتیجه یک بر یک سرانجام یافت.

خبرنگاران آبادان آبادان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 آبان 1401 بروزرسانی: 5 آبان 1401 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2375

به "قدرت بدنی ناکافی علت پیروز نشدن نفتی های آبادان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدرت بدنی ناکافی علت پیروز نشدن نفتی های آبادان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید