سرمربی تیم ملی ایتالیا: تعویق یورو به نفع ما بود

به گزارش تور آلمان ارزان، روبرتو مانچینی معتقد است به تعویق افتادن بازی های یورو می تواند به نفع ایتالیا باشد.

سرمربی تیم ملی ایتالیا: تعویق یورو به نفع ما بود

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سرمربی تیم ملی ایتالیا که توانست بدون شکست این تیم را به مسابقات یورو برساند و امید را در دل طرفداران این تیم زنده کند در گفت و گو با رای گفته: ناامید نماینده است که یورو سال جاری برگزار نمی گردد و در آن بازی نمی کنیم اما در عین حال باید بگویم تا حدودی این مسئله برای ایتالیا مفید است زیرا ما تیم جوانی داریم و در این یک سال بازیکنان می توانند تجربیات زیادی کسب نمایند که برای تیم ملی و خودشان بسیار مفید خواهد بود. فکر می کنم در میان تیم هایی هستیم که قابلیت قهرمانی در این جام را دارند. نمی خواهم قوانین زیادی برای بازیکنان وضع کنم و آن ها را در قفس قرار دهم.

مانچینی درباره شرایط فعلی جهان و ویروس کرونا گفت: این مسئله به ما چیزهای زیادی یاد داد. برای مثال این که شما می توانید خوش تیپ ترین، پول دارترین و قدرتمندترین انسان باشید اما یک بیماری مانند یک دشمن نامرئی شما را در خانه حبس می نماید. امیدوارم مردم در نهایت پس از خاتمه این دوران مهربان تر باشند و از دیدن فوتبال لذت ببرند. باید از کادر درمانی و تمام کسانی که در این دوره به ما یاری نموده اند تقدیر کنیم و آن ها را از یاد نبریم وگرنه تمجید از آن ها در حال حاضر کار آسانی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1139

به "سرمربی تیم ملی ایتالیا: تعویق یورو به نفع ما بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم ملی ایتالیا: تعویق یورو به نفع ما بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید