تور دبی ارزان: شاکری رئیس تازه اتاق بازرگانی ایران و امارات شد

به گزارش تور آلمان ارزان، در بیست ویکمین جلسه، هیات مدیره اتاق بازرگانی مشترک ایران و امارات عرفان شاکری به عنوان رئیس نو این اتاق از سوی اکثریت اعضای هیات مدیره انتخاب شد.

تور دبی ارزان: شاکری رئیس تازه اتاق بازرگانی ایران و امارات شد

با تور دبی ارزان در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی مشترک ایران و امارات، در بیست ویکمین جلسه، هیات مدیره اتاق بازرگانی مشترک ایران و امارات عرفان شاکری به عنوان رئیس تازه این اتاق از سوی اکثریت اعضای هیات مدیره انتخاب شد. این انتخاب با هدف چرخش نخبگان و استفاده از تمام ظرفیت های اتاق اجرا شده است.

عرفان شاکری فارغ التحصیل رشته صنایع شیمیایی است و در حوزه صنایع دارویی فعالیت دارد و از تجارب وی نایب رئیسی اتاق بازرگانی ایران و امارات و عضو هیئت مدیره اتاق بازرگانی ایران و سوئد را می توان بر شمرد.

با توجه به مراجعات فراوان فعالان مالی و فرهنگی به اتاق بازرگانی ایران و امارات و دریافت اطلاعات مرتبط با نمایشگاه اکسپوی دبی که رویداد ارزشمند مالی و فرهنگی است رئیس تازه به زودی برنامه های مرتبط در این زمینه را اعلام خواهند کرد.

لازم به ذکر است، نمایشگاه اکسپو دبی بزرگترین رویداد مالی است که پس از بیماری همه گیری کرونا در دنیا برگزار می گردد و با توجه به برگزاری این رویداد ارزشمند در یکی از کشور های همسایه ایران بدون شک فرصت مساعدی است تا کارآفرینان کشورمان بتوانند از مزیت های آن استفاده بهینه ببرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2098

به "تور دبی ارزان: شاکری رئیس تازه اتاق بازرگانی ایران و امارات شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی ارزان: شاکری رئیس تازه اتاق بازرگانی ایران و امارات شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید