عصبانیت شدید دبیر از غلامی، محرومیت در انتظار ملی پوش متخلف

به گزارش تور آلمان ارزان، رئیس فدراسیون کشتی گفت غلامی را به علت تخلف پزشکی در رقابت های جهانی به مدت 2سال محروم خواهد نمود.

عصبانیت شدید دبیر از غلامی، محرومیت در انتظار ملی پوش متخلف

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در مراسم تجلیل از مدال آوران بلگراد گفت: به علت اشتباهی که سجاد غلامی در رقابت های کشتی آزاد امید های دنیا انجام داده عصبانی هستم. چرا که او باعث شد ایران قهرمان نگردد. این کشتی گیر بار اولش نیست و ممکن است فدراسیون دنیای او را محروم کند. اگر فدراسیون محروم نکند 2 سال این کشتی گیر را محروم می کنم.

وی توضیح داد: سال 98 که فدراسیون را تحویل گرفتم کشتی آزاد ایران در رتبه 11 قرار داشت و امروز در این جایگاه قرار گرفته است. امروز گافی که کشتی گیر کرجی داده، اصلا قابل بخشش نیست چرا که امروز به دروغ رفته و به کادر پزشکی در مسابقات گفته درستکار و کاوه گفته اند باید سرم بزنم. این چندمین بار است که این کشتی گیر گاف می دهد و من با کسی تعارف ندارم و 2 سال بدون شک او را محروم خواهم کرد.

دبیر گفت: می توانستیم مانند کشتی فرنگی قهرمان شویم، اما به علت سهل انگاری این کشتی گیر همه چیز بهم خورد. اتحادیه دنیای کشتی با هیچ کس تعارف ندارد و طبق قوانین هر کشتی گیری که بدون اطلاع، سوزنی وارد بدنش گردد دوپینگی محسوب می گردد. در این شرایط بحرانی نمی توان حق را از باطل جدا کرد و باید امروز ما تسکین جامعه می شدیم و اینقدر ناراحت بودم از این موضوع که کشتی 3 وزن دیگر را دنبال نکردم که ببینم چه شده است.

در وزن 86 کیلوگرم رقابت های کشتی آزاد امیدهای دنیا سجاد غلامی در دور اول با نتیجه 15 بر 6 مغلوب ترنت هیدلای از آمریکا شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در ملاقات فینال به گروه بازنده ها رفت. وی با توجه به تخلف پزشکی در محل برگزاری مسابقات از سوی مسئولان برگزاری مسابقات دیسکالیفه شد و از دور رقابت ها کنار رفت تا شانس قهرمانی ایران از بین برود.

خبرنگاران ورزشی کشتی و رزمی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 آبان 1401 بروزرسانی: 2 آبان 1401 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2373

به "عصبانیت شدید دبیر از غلامی، محرومیت در انتظار ملی پوش متخلف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عصبانیت شدید دبیر از غلامی، محرومیت در انتظار ملی پوش متخلف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید