مجلس به داد قانون حق امتیاز در فوتبال می رسد؟

به گزارش تور آلمان ارزان، به گزارش خبرنگاران، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون مالی مجلس درباره جلسه رئیس و اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال با نمایندگان مجلس گفت: هدف از برگزاری جلسه این بود که پیشنهادات فدراسیون فوتبال درباره نحوه توانمندسازی مالی این فدراسیون به عنوان یکی از فدراسیون های مهم کشور مورد آنالیز قرار گیرد.

مجلس به داد قانون حق امتیاز در فوتبال می رسد؟

وی با اشاره به اینکه فوتبال هواداران و علاقمندان زیادی در ایران دارد، ادامه داد: مقرر شده بر اساس ضوابط و مقررات مشورت هایی به فدراسیون فوتبال در حوزه مالی داده گردد که بر این اساس ساختاری تحت عنوان سازمان مالی فدراسیون فوتبال تشکیل می گردد.

پورابراهیمی با بیان اینکه سازمان مالی فدراسیون فوتبال می تواند منابع بسیار خوبی از داخل و خارج از کشور جذب کند، تأکید کرد: مجموعه ای از فعالیت های اختصاصی و غیراختصاصی می تواند در این سازمان عملیاتی گردد که در این راستا کمیسیون مالی به فدراسیون فوتبال یاری می نماید.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه تمرکز کمیسیون مالی بر توانمندسازی مالی فدراسیون فوتبال است، اضافه نمود: امیدوارم در این حوزه موفقیت هایی حاصل گردد که خروجی آن ارتقای توانمندی های مالی این فدراسیون باشد که حتی دیگر به منابع حق پخش نیازی نداشته باشد.

وی با بیان اینکه اصلاح قانون حق نشر یکی از بحث های مورد آنالیز در نشست امروز با هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال بود، ادامه داد: مقرر شد پیشنهادات مربوط به اصلاح این قانون ارائه گردد تا به وسیله کمیسیون فرهنگی پیگیری گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 337

به "مجلس به داد قانون حق امتیاز در فوتبال می رسد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجلس به داد قانون حق امتیاز در فوتبال می رسد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید