تیم فوتسال ناشنوایان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا حضور پیدا می نماید

به گزارش تور آلمان ارزان، سرپرست فدراسیون ورزش های ناشنوایان گفت: تیم های ناشنوایان ایران در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در کشور تایلند در بهمن ماه و نخستین دوره مسابقات دو ومیدانی داخل دنیا در کشور استونی حضور پیدا می نماید.

تیم فوتسال ناشنوایان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا حضور پیدا می نماید

با قیمت تور مالزی بهمن 99 از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

به گزارش خبرگزازی خبرنگاران از بوشهر، مجمع انتخابات هیئت ورزش های ناشنوایان استان بوشهر ظهر امروز با حضور سرپرست فدراسیون ورزش های ناشنوایان و اعضای مجمع در بوشهر برگزار و منصور گرگی پور با 14 رای اعضای مجمع به عنوان رئیس جدید این هیئت به مدت 4 سال انتخاب شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر در این مجمع با اشاره به اینکه هیئت ورزش های ناشنوایان از ظرفیت بالایی برخوردار است گفت: این هیئت یکی از هیئت های است که مورد توجه ویژه اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر واقع شده است.

احمد بهروزیان فرد اضافه نمود: هیئت های ورزش های ناشنوایان ، هیئت کم بینایان و نابینایان و هیئت جانبازان و معلولان سه هیئتی هستند که با توجه به مدال آوری و قهرمان پروری ورزشکاران این رشته ها مورد حمایت اداره کل ورزش و جوانان قرار گرفتند.

وی بیان نمود : در این هیئت ما در رشته های کاراته مردان ، فوتبال و فوتسال بانوان ملی پوش داشتیم که مهم ترین مدال المپیک ناشنوایان با نام زنده یادسید امیر دانیالی ورزشکار بوشهری به ثبت رسید و هم اکنون محمد شایان ورزشکار هم استانی عضو ثابت تیم ملی ناشنوایان در رشته کاراته است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر تاکید نمود: احتیاج است این هیئت در تمامی شهرستان های استان با توجه به ظرفیت خوب ورزشکاران در این رشته راه اندازی گردد.

بودجه 5.2 میلیارد تومانی فدراسیون ورزش های ناشنوایان

در این ایین سرپرست فدراسیون ورزش ناشنوایان به 17 انجمن این فدراسیون اشاره نمود و اضافه نمود: با توجه به بودجه 5.2 میلیارد تومانی فدراسیون این اعتبار سهم ناچیزی از احتیاجهای هیئت های استانی را رفع می نماید.

حسن سلگی اضافه نمود: از هم اکنون هیئت ها بدنبال جذب اسپانس و منابع اقتصادی باشد.

وی خاطر نشان کرد: تیم های ناشنوایان ایران در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در کشور تایلند در بهمن ماه و نخستین دوره مسابقات دو ومیدانی داخل دنیا در کشور استونی شرکت می نماید.

سلگی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه چند نفر از اعضای مجلس شورای اسلامی عضو هیئت رئیسه فدراسیون هستند قول مساعد دادند که اعتبار این دو اعزام به مسابقات برون مرزی تامین گردد.

وی درپایان گفت: از هم اکنون هیئت های استانی برای عضویت تیم ملی در این دورشته کوشش نمایند.

ش

منبع: تسنیم
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 858

به "تیم فوتسال ناشنوایان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا حضور پیدا می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم فوتسال ناشنوایان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا حضور پیدا می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید