مراحل پایانی ساخت کلینیک درمانی سگ های بدون صاحب آرادکوه

به گزارش تور آلمان ارزان، تهران (پانا) - مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر از آماده سازی درمانگاه تخصصی سگ های بدون صاحب در نقاهتگاه آرادکوه خبر داد و گفت روزانه 15 سگ در این درمانگاه عقیم می شود که با آغاز به کار درمانگاه تخصصی، تعداد این اعمال جراحی بیشتر می شود.

مراحل پایانی ساخت کلینیک درمانی سگ های بدون صاحب آرادکوه

به گزارش روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، سید علی مفاخریان ادامه داد: نقاهتگاه سگ های بدون صاحب آرادکوه با ظرفیت نگهداری 4 هزار سگ دارای یک کانکس برای انجام امور درمانی و دامپزشکی است که اکنون در حال آماده سازی ساختمانی با وسعت 120 متر مربع برای راه اندازی کلینیک دامپزشکی هستیم.

وی در ادامه اظهار کرد: این کلینیک دامپزشکی مجهز به سه اتاق برای انجام عمل جراحی، ریکاوری و سایر خدمات درمانی عقیم سازی است.

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر درباره کادر درمان در این نقاهتگاه اعلام نمود: در حال حاضر سه دامپزشک و سه تکنسین برای امور درمانی در کلینیک تخصصی آرادکوه فعالیت دارند اما مایل به جذب دامپزشکان داوطلب برای افزایش خدمات هستیم و علاقمندان می توانند برای این امر اعلام آمادگی کنند.

مفاخریان با بیان اینکه روزانه حدود 30 سگ زنده گیری و به نقاهتگاه آرادکوه منتقل می شوند، گفت: تقریبا نیمی از سگ ها، جَرَبی یا مبتلا به بیماری های دیگر هستند که دلیل آن رفتار نادرست شهروندان است بنابراین توصیه می شوند که در صورت تمایل به غذادهی، غذای مناسب و در مکان مناسب به این کار اقدام کنند و به هیچ وجه مانده غذای چرب را به حیوانات ندهند.

وی درباره ارتقای کیفیت خدمت رسانی با بهبود فضای نقاهتگاه آرادکوه شرح داد: سایت مربوط به سگ های نر نیز بهسازی و 21 قفس مسقف برای بهبود شرایط در فصل گرم و سرد تعبیه شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 12 خرداد 1400 بروزرسانی: 12 خرداد 1400 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1855

به "مراحل پایانی ساخت کلینیک درمانی سگ های بدون صاحب آرادکوه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراحل پایانی ساخت کلینیک درمانی سگ های بدون صاحب آرادکوه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید