مطمئنم با برانکو توافق می کنیم، فعلا لیست خروجی نداریم

به گزارش تور آلمان ارزان، به گزارش خبرنگاران، محمدحسن انصاریفرد بعد از برد 2 بر صفر پرسپولیس مقابل سایپا در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال در جمع خبرنگاران حاضر در ورزشگاه شهدای شهر قدس گفت: خدا را شکر بازیکنان ما مدارا کردند و معرفت به خرج دادند. ما یک تیم کامل هستیم؛ از مدیریت تا کادر فنی و بازیکنان و هواداران. امیدوارم این فرایند ادامه داشته باشد.

مطمئنم با برانکو توافق می کنیم، فعلا لیست خروجی نداریم

وی در خصوص اینکه آیا وزارت ورزش محدودیت مالی برای پرسپولیس معین کرده است؟ تاکید کرد: صحت ندارد که وزارت ورزش برای ما سقف قرارداد معین کرده است. این شایعه است. داریم روی جذب بازیکن خارجی کار می کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس درباره انتقاد شدید هواداران از مهدی محمدنبی بعد از صحبت هایش در یک برنامه تلویزیونی، یادآور شد: من آن برنامه را ندیدم. نمی دانم راجع به چه چیزی صحبت کردند.

انصاریفرد در واکنش به کمک وزارت ورزش به استقلال برای بازگرداندن آندره استراماچونی گفت: وزارت ورزش متولی استقلال و پرسپولیس است. وزارت از نظر مالی نمی تواند به ما کمک کند ولی از نظر معنوی به ما کمک می کند. تلاش برای بازگرداندن استراماچونی هم وظیفه وزارت ورزش است و این کار درست است ولی پرداخت پول از سوی وزارت صحت ندارد.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص جذب بازیکن جدید و مذاکره با جوناتوس مهاجم برزیلی تاکید کرد: بعدا در این خصوص صحبت می کنم.

انصاریفرد درباره شکایت برانکو هم گفت: با برانکو در حال مذاکره جدی هستیم. مطمئنم به توافق می رسیم.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر بدهی باشگاه به بشار رسن هافبک عراقی تاکید کرد: بشار رسن از ما خیلی طلب دارد. او خیلی معرفت به خرج داده است. وظیفه داریم در اولین فرصت پولش را بدهیم.

انصاریفرد در سرانجام ضمن تکذیب اختلافش با گابریل کالدرون گفت: فعلا برای نیم فصل لیست خروجی نداده و نیم فصل تصمیم می گیریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 833

به "مطمئنم با برانکو توافق می کنیم، فعلا لیست خروجی نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطمئنم با برانکو توافق می کنیم، فعلا لیست خروجی نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید