یک قهر صوری دیگر از ویسی

به گزارش تور آلمان ارزان، شاید بد نباشد او از الان بداند این رفتارها به زودی خسته کننده می گردد و شاید تاثیر منفی روی مردم و هواداران نفت مسجدسلیمان داشته باشد.

یک قهر صوری دیگر از ویسی

به گزارش خبرنگاران ، تا همین چند سال پیش شاهد ناز کردن محمد بنا در کشتی بودیم. سرمربی موفقی که هر بار اتفاقی خلاف نظرش که البته کاملا به منافع کشتی بستگی داشت، رقم می خورد، استعفا می داد و می رفت. محمد بنا از این طریق به دنبال این بود که کشتی فرنگی را به سطح بالایی برساند و البته به فرنگی کاران اعتماد به نفس بالایی بدهد. به این صورت که آنها خود را پایین تر از آزادکاران ندانند و امکاناتی که به کشتی آزاد داده می شد باید به کشتی فرنگی هم اختصاص پیدا می کرد. سرمربی پیشین کشتی فرنگی با این کارهایش، به خواسته هایش رسید و البته خواسته فدراسیون کشتی را که کسب افتخار بود هم برآورده می کرد. با وجود اینکه همه می دانستیم محمد بنا با قهرهایش به دنبال شرایط بهتر برای کشتی فرنگی است و البته فدراسیون کشتی اجازه جدایی به او نمی دهد اما دیگر این حرکت برای همه خسته نماینده گردیده بود. اینکه یک سرمربی بارها و بارها قهر کند و به اردوی تیم ملی کشتی نرود. شاید حالا خیلی ها قدر آن قهر کردن ها را بیشتر بدانند اما در آن زمان، این مساله به اتفاقی خسته نماینده تبدیل گردیده بود که دیگر کسی حوصله آن را نداشت و به آن اهمیت چندانی نمی داد. به همین دلیل هم بود که محمد بنا تصمیم گرفت در ادامه کارش دیگر قهر نکند و خواسته هایش را جور دیگری دنبال کند. بر این اساس دیگر هیچ قهری از محمد بنا نمی دیدیم چون می دانست مردم دیگر از این رفتار خسته شدند. حالا بعد از سال ها که البته دیگر محمد بنا در تیم ملی کشتی فرنگی حضور ندارد، شاهد این رفتار در فوتبال هستیم. آن هم از سوی عبدا... ویسی سرمربی نفت مسجدسلیمان.

ویسی از زمانی که هنوز نامش به عنوان سرمربی نفت مسجدسلیمان به صورت رسمی آغاز نگردیده بود، چنین رفتاری را آغاز کرد. او در روزی که قرار بود به عنوان سرمربی زردپوشان مسجدسلیمانی اعلام شود، به گونه ای قهر کرد و گفت تا زمانی که پول نرسد، قرارداد رسمی امضا نمی نماید. بعد از آن هم وقتی قرارداد امضا شد، این سرمربی جوان باز هم چنین رفتاری را تکرار کرد و از استعفا حرف زد. این رفتار بارها ادامه پیدا کرد و حالا یک بار دیگر تکرار شد.

به تازگی خبر می رسد عبدا... ویسی که این روزها در اهواز به سر می برد، تصمیم گرفته استعفا بدهد. این استعفا را فقط در یک مصاحبه اعلام نموده و هنوز خبری از نامه کتبی نیست و البته مدیرعامل باشگاه هم از آن ابراز بی اطلاعی می نماید: من اطلاعی از این موضوع ندارم و تازه این خبر را می شنوم! تاکنون ویسی چیزی به ما نگفته و استعفایی به ما نرسیده. به هر حال اگر چنین اتفاقی بیفتد، با آن مخالفت می کنیم.

دلیل ویسی برای این استعفا هم چیزی نیست جز مسائل مالی: ما در این مدت مشکلات عدیده ای داشتیم که مایل به بازگو کردن آن نیستم. می روم و امیدوارم این مشکلات رفع شود تا مردم خوب این شهر روزهای درخشانی را تجربه نمایند. ما در این مدت برابر 3 تیم مدعی تراکتورسازی، پرسپولیس و فولاد موفق شدیم 3 امتیاز کسب کنیم و فکر می کنم نتایج مان مثبت بوده. دورنمای نفت مسجدسلیمان روشن است و من از حالا دست مدیران باشگاه را باز می گذارم تا سرمربی خود را انتخاب نمایند و آرزو دارم این باشگاه در ادامه راه خود موفق باشد.

ویسی در حالی این صحبت ها را بیان نموده که نه تنها نامه کتبی استعفای خود را به باشگاه نداده، بلکه حتی بهمن روشنایی و بهروز مکوندی را به جلسه هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان فرستاده تا مسائل مرتبط با تیم را حل نمایند که بتواند به کارش ادامه دهد.

در واقع این استعفا هم مثل همه استعفاهای قبلی ویسی صوری است و او با این قهر کردن ها می خواهد به خواسته اش که حل شدن مشکلات مالی تیم است، برسد. ویسی به خوبی می داند با استعفای او موافقت نمی شود و به همین دلیل دست به چنین کاری زده. ضمن اینکه او در آستانه بازی حساس با استقلال تهران شاید با این مساله قصد دارد به گونه ای بهانه های قبل از شکست تیمش را جور کند. اینکه مثلا مشکل مالی داشتند و بازیکنان از تمرکز بالایی برخوردار نبودند. به هر حال بدون شک عبدا... ویسی به زودی برمی شود و کارش را با نفت مسجدسلیمان ادامه می دهد اما شاید بد نباشد او از الان بداند این رفتارها به زودی خسته نماینده می شود و شاید تاثیر منفی روی مردم و هواداران نفت مسجدسلیمان داشته باشد.

11-1

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 3 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 34

به "یک قهر صوری دیگر از ویسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک قهر صوری دیگر از ویسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید