معرفی خدمات دکتر طب سنتی

به گزارش تور آلمان ارزان، یکی از مهم ترین خدماتی که از طریق پزشکان طب سنتی ارائه می شود؛ معاینه بیماران می باشد. دکتر طب سنتی مانند سایر پزشک ها، مراجعه کنندگان خود را معاینه می کند. سایت پی جو می تواند به شما کمک کند تا بهترین و با تجربه ترین پزشکان طب سنتی که در نزدیکی محل زندگی شان فعالیت می کنند را پیدا کنید.

معرفی خدمات دکتر طب سنتی

به گزارش خبرنگاران بنابر اعلام سایت پی جو، در این مقاله می خواهیم در مورد دکتر طب سنتی و خدماتی که این پزشکان ارائه می دهند، توضیح بدهیم. در مورد خدمات این پزشکان باید گفت طب سنتی شاخه ای از علم طب می باشد که برخلاف طب نوین، از هیچ داروی شیمیایی برای درمان بیماران در این طب استفاده نمی شود. بلکه از داروهای گیاهی و روش های دیگر برای درمان بیماری ها در طب سنتی استفاده می شود. طب سنتی امروزه تبدیل به یکی از رشته های پرطرفدار دانشگاهی شده است و در دانشگاه های معتبر تدریس می شود. در ادامه به چند مورد از خدماتی که به وسیله پزشکان طب سنتی را می شود می پردازیم

معاینه عمومی

یکی از مهم ترین خدماتی که به وسیله پزشکان طب سنتی ارائه می شود؛ معاینه بیماران می باشد. دکتر طب سنتی مانند سایر پزشک ها، مراجعه کنندگان خود را معاینه می کند. بسکمک از افرادی که به پزشکان طب سنتی مراجعه می کنند درخواست معاینه عمومی دارند تا در صورتی که مشکل یا بیماری پنهانی دارند بیماری آن ها مشخص شود. پزشکان طب سنتی پس از این که معاینه بیماران خود را انجام می دهند؛ در صورت لزوم برای آنها داروهای تجویز می کنند. اما همان طور که گفته شد داروهای این پزشکان متفاوت با داروهای شیمیایی می باشد. در علم طب سنتی از داروهای گیاهی و جوشانده های مختلف برای درمان بیماری ها استفاده می شود.در ادامه سایت پی جو را به شما معرفی می کنیم که در آن پزشک طب سنتی در شهرهای مختلف مانند دکتر طب سنتی در شیراز ، دکتر طب سنتی در اصفهان و سایر شهرهای ایران درج شده است.

حجامت کردن

یکی دیگر از مهم ترین خدماتی که به وسیله دکتر طب سنتی ارائه می شود؛ حجامت کردن می باشد. همه ما در مورد حجامت اطلاعاتی داریم. حجامت کردن از زمان های بسیار دور بین انسان ها رایج بوده و در متون قدیمی بسیار به آن پرداخته شده است. همچنین در اسلام هم توصیه های بسیار زیادی برای حجامت کردن شده است. حجامت انواع مختلفی دارد که حجامت عام، از انواع حجامت می باشد. این حجامت به طور معمول از پشت کتف انجام می شود. اما بعضی از حجامت ها به صورت خاص در قسمت های مختلف بدن انجام می شوند. حجامت کردن حتما باید به وسیله افراد متخصص انجام شود. در غیر این صورت ممکن است خطرناک باشد. در زمانی که حجامت انجام می شود سعی می شود خون های لخته شده از بدن خارج شود. به طور معمول پس از این که به وسیله تیغ استریل شده خراش هایی ایجاد می شود به کمک بادکش خون های لخته شده از رگ خارج شده و به درون لیوان می ریزد. حجامت اثرات بسیار مثبتی بر سلامتی داشته و سبب بهبودی عملکرد بخش های مختلف بدن میشود.

حجامت کردن

بادکش کردن

یکی دیگر از خدماتی که به وسیله دکتر طب سنتی انجام می شود بادکش می باشد. بادکش کردن اثرات درمانی مختلفی داشته و همچنین سبب تسکین دردهای مختلف می شود.

زالو درمانی

یکی دیگر از خدماتی که به وسیله پزشک طب سنتی، ارائه می شود زالو درمانی می باشد. زالوها کرم های بسیار کوچکی هستند که با مکیدن خون انسان می توانند در درمان بسکمک از بیماری ها و همچنین بهبود شرایط عمومی بدن، کمک بسیار زیادی بکنند. زالو درمانی برای درمان درد شدید مفصل ها و همچنین زخم ها و التهاب های پوستی استفاده می شود. زالو، زمانی که خون را می مکد موادی را از بزاقش خارج می کنند که خاصیت درمانی دارند.

طب سوزنی

یکی از مهم ترین خدماتی که به وسیله دکتر طب سنتی می شود؛ انجام طب سوزنی می باشد. طب سوزنی حتما باید به وسیله افراد متخصص و کاملا حرفه ای انجام شود. در غیر این صورت می تواند خطرات بسیار زیادی داشته باشد. از طب سوزنی برای درمان بیماری های مختلف از جمله میگرن و سر درد های شدید استفاده می کنند. در طب سوزنی از سوزن های مخصوص و استریل شده استفاده می شود.

معرفی دکتر طب سنتی

در قسمت بالا در مورد بخشی از خدماتی که به وسیله دکتر طب سوزنی انجام می شود؛ آشنا شدیم. شاید شما به دلایل مختلف نیاز داشته باشید تا به پزشکان طب سوزنی مراجعه کنید. سایت پی جو می تواند به شما کمک کند تا بهترین و با تجربه ترین پزشکان طب سنتی که در نزدیکی محل زندگی شان فعالیت می کنند را پیدا کنید و از خدمات درمانی آن ها استفاده کنید.دکتر طب سوزنی در شهر خود مانند کلینیک طب سوزنی در شیراز را در سایت پی جو بیابید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1970

به "معرفی خدمات دکتر طب سنتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی خدمات دکتر طب سنتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید