معرفی مکان هایی برای خرید خانه ساحلی

به گزارش تور آلمان ارزان، همه خانه های ساحلی یکسان نیستند. بسته به موقعیت مکانی، برخی از مکان ها برای خرید خانه ساحلی انتخاب های بهتری را به شما ارائه می دهند؛ بقیه سواحل، انتخاب های کمتری را پیشنهاد می دهند. در اینجا لیستی از مکان هایی برای خرید خانه ساحلی در دنیا آمده است.

معرفی مکان هایی برای خرید خانه ساحلی

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

  1. فلوریدا، ایالات متحده آمریکا

شهر آفتاب آمریکایی جالب ترین سواحل و شهرهای ساحلی را دارد و تنها این سواحل به ساحل پاناما سیتی، سانتا روزا، اقیانوس سیتی، لانگ کی و ساحل کاکائو محدود نمی گردد. نرخ مالیات در اینجا بین 4.5 تا 6.2 درصد است درحالی که هزینه خانه بین 300 و 800 دلار است.

طبق آمار، ایالت فلوریدا در سال 2018 میزبان بیش از 120 میلیون بازدیدنماینده بوده است، بدین معنی که این تعداد در سال 2019 می تواند بالاتر برود. از طرف دیگر، درآمد کرایه دادن این خانه ها در بیشتر شهرهای ساحلی فلوریدا بیش از 35هزار دلار است. بنابراین، درخواست اجاره خانه برای تعطیلات به صورت چشمگیری افزایش می یابد. خرید بلیط تهران لس آنجلس

  1. آنتاریو، کانادا

آنتاریو از سال 2013 حداقل هرسال 20 میلیون بازدیدنماینده داشته است، بنابراین احتیاج زیادی به کلبه های اجاره ای است. در لندن و مجاورت آن با پرداخت 100 هزار دلار تا 700 هزار دلار ، یک کلبه خوب دریافت خواهید کرد. و ازآنجاکه نرخ بهره املاک در کانادا همچنان پایین تر از بیشتر ایالات ها در آمریکا باقی مانده است، میانگین نرخ املاک تجاری کانادا نیز پایین تر از ایالات متحده است. درآمد اجاره تخمین زده شده در اینجا نیز چشمگیر است زیرا هرگز به زیر 20 هزار دلار در سال نمی رود. خرید بلیط تهران تورنتو

  1. ساحل اقیانوس اطلس، ایالات متحده آمریکا

به طور خاص ساحل میرت محلی جالب برای تعطیلات در ساحل غربی است. این منطقه دارای نرخ بهره 6.9٪ است که متوسط قیمت خانه 250هزار دلار و متوسط درآمد سالانه اجاره 27 هزار دلار است. با سرمایه گذاری 500 هزار دلار یا بیشتر، می توانید سالانه 80 هزار دلار از این سرمایه گذاری دریافت کنید. هرساله تقریباً 14 میلیون گردشگر از ساحل میرت دیدن می نمایند و امروزه آن را به یکی از قطب های اصلی سرمایه گذاری در ایالات متحده تبدیل نموده اند.

  1. اوشن شورز، واشنگتن، ایالات متحده آمریکا

اوشن شورز یکی از شگفت انگیزترین مکان ها برای خرید خانه ساحلی است. این مکان در نزدیکی ساحل با کرانه زیبا واقع شده است که منظره ای از اقیانوس و ساحل را دارد. مهم نیست که در کدام محله هستید، شما چند قدم با مناظر زیبا و فعالیت های آبی فاصله خواهید داشت. برای افرادی که مایل به خرید خانه در این منطقه هستند، نرخ بهره تقریباً 7.6٪ است، جایی که متوسط هزینه آن 239.460 دلار است. اگر به فکر اجاره آن هستید، می توانید متوسط درآمد اجاره ناخالص سالانه 32383 دلار را تهیه کنید.

مطالب مرتبط

گذراندن تعطیلات در پارک های ملی پاناما - آمریکای مرکزی

سفر با تورهای ریلی در آمریکا و کانادا

بهترین ایرلاین ها برای خرید بلیط مسیرهای داخلی آمریکا

  1. ساحل پاناما سیتی و سانتا روزا

ده ها سال است که پاناما سیتی یکی از بهترین انتخاب ها برای خریداران خانه بوده است. شهر پاناما به غیراز ارائه تفریحگاه های لوکس و در سطح جهانی، چه برای خانواده ها و چه برای دوستان، به خاطر سواحل شنی عالی و مهمان نوازی گرم نیز شناخته شده است. این منطقه، برای سرمایه گذاران نرخ بهره 6.1 درصد، با هزینه متوسط 419.900 دلار دارد درحالی که متوسط درآمد اجاره ناخالص سالانه آن حدود 44،555 دلار است.

  1. سواحل خلیج، ایالات متحده آمریکا

سواحل خلیج مقصد دیگری برای خرید خانه در لیست ما است. سواحل خلیج در جنوب آلباما در نزدیکی ایالت فلوریدا قرار دارند. دسترسی به سواحل شنی سفید و موج های اقیانوس آرام چیزی است که آنجا را به مکانی مناسب برای خرید خانه تبدیل نموده است. با متوسط نرخ بهره 5.8٪، متوسط هزینه 409.900 دلار و متوسط درآمد اجاره ناخالص سالانه 39.045 دلار، چیزی است که باعث می گردد سواحل خلیج به مقصدی مهم برای خرید خانه تبدیل شوند.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 939

به "معرفی مکان هایی برای خرید خانه ساحلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی مکان هایی برای خرید خانه ساحلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید