معرفی 5 مکان هیجان انگیز در سفر به چین

به گزارش تور آلمان ارزان، مکان های هیجان انگیز در سفر به چین

اگر همواره دنبال مکان های هیجان انگیز جهان می گشت، باید تور چین را انتخاب کنید. با سفر به چین در واقع وارد افسانه ای در تاریخ می شوید. اگر علاقه دارید تا از مکان های هیجان انگیز این کشور لفسانه ای بیشتر بدانید، همراه خبرنگاران باشید:

معرفی 5 مکان هیجان انگیز در سفر به چین

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

ZHANGJIAJIE

Zhangjiajie در جهانی غرب به دلیل داشتن منظره دل انگیز در فیلم آواتار بسیار مشهور شده است. کوههای ایستاده سربه فلک کشیده در فیلم حماسی جیمز کامرون برگرفته از مخروط های سنگی پارک جنگلی Zhangjiajie است.

JIUZHAIGOU

این مکان بیشتر معروف به دره نه روستا است (که نام لفظی آن در چین است)، این پارک ملی تماشایی ،سرشار از قله های ناهموار، چشمه های یاقوتی رنگ، جنگلها و آبشارهایی است که دارای مناظر کوهپایه ای ست که بیش از آن که در کشور چین باشد در مرزهای کانادا قرار گرفته است. میراث جهانی یونسکو این دره را در قسمت شمالی ایالت سیچوان ثبت نموده است و دریاچه پنج رنگ، آبهای نیلگون آن چنان زلال هستند که می توانید قعر آبها را به راحتی ببینید.

دیوار بزرگ

یقیناً هر ساله ده ها میلیون توریست از این دیوار بازدید می نمایند، بنابراین احتمال زیادی وجود دارد که در هنگام بازدید از بخشهای مختلف این دیوار با مردم درگیر شوید. اما، با این حال فکر می کنید چیزی غیر از این دیوار هست که بتوان بدون دیدن آن در چین این گردش را کامل کرد؟ از ماههای جون تا اگوست که اوج تابستان است چشم پوشی کنید البته اگر می خواهید از شلوغترین زمانها اجتناب کنید و سعی کنید به Badaling بروید و بخشهای آرام تر دیوار مانند Mutianyu را ببینید.

رودخانه YANGTZE

در حدود 6300 کیلومتر از دشت کینگای -تبت تا دریای شرق چین در شانگهای طول دارد. این رود طویلترین رود چین و سومین رود طویل جهان است. هیچ کمبودی در دیدن شهرها و مناظر زیبا برای اکتشاف ازسه دره معروف تا بزرگترین بندر چین در چانگینگ وجود ندارد.

CHENGDU

دو کلمه است: پانداهای غول پیکر چنگدو خانه پانداهای غول پیکر است و می توانید با پیوستن به آن از آنها درDujiangyan Panda Base مراقبت کنید. در برنامه نگهداری پاندا از داوطلبانی دعوت می نمایند تا از این حیوانات جالب مراقبت نمایند که در این حالت با گروه محافظان پانداها کار می نمایند و درباره این برنامه آموزش می بینند. در میان این موجودات پشمالو ، چنگدو به نوبه خود مکانی بسیار جالب است و دارای مناظر تاریخی مانند LESHAN GIANT BUDDHA است.

منبع: الی گشت
انتشار: 15 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 530

به "معرفی 5 مکان هیجان انگیز در سفر به چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 5 مکان هیجان انگیز در سفر به چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید