مک بوک پرو 13 اینچی 2020 معرفی گردید؛ کیبورد جادویی و پردازنده های نسل دهم اینتل

به گزارش تور آلمان ارزان، پس از مدت ها انتظار اپل نسخه بروز شده مک بوک پرو 13 اینچی را معرفی کرد. اپل بالاخره تصمیم گرفته به این لپ تاپ محبوب خود کیبورد جادویی و پردازنده های نسل دهم اینتل را اضافه کند.

مک بوک پرو 13 اینچی 2020 معرفی گردید؛ کیبورد جادویی و پردازنده های نسل دهم اینتل

شنیده ها حقیقت داشتند و مک بوک پرو 13 اینچی جدید دیگر کیبورد پروانه ای ندارد و کاربران در این محصول به مجیک کیبورد دسترسی دارند. علاوه بر کیبورد جادویی، این دستگاه از تاچ بار نیز بهره می برد تا در این زمینه کمبودی نسبت به مک بوک پرو 16 اینچی نداشته باشد.

مک بوک پرو 13 اینچی جدید با پردازنده های نسل دهم اینتل به بازار عرضه می شوند که فرکانس بالاترین نسخه آن به 4.1 گیگاهرتز می رسد. مدل پایه این لپ تاپ به 256 گیگابایت حافظه SSD مجهز شده و در بالاترین مدل می توان آن را با 4 ترابایت حافظه SSD سفارش داد. علاوه بر افزایش فضای ذخیره سازی، میزان رم نیز افزایش پیدا نموده و در بالاترین نسخه به 32 گیگابایت رسیده است.

مدل پایه این لپ تاپ با قیمت 1299 دلار به فروش می رسد، البته با پرداخت این مبلغ به پردازنده نسل هشتم اینتل دسترسی پیدا می کنید. اگر به دنبال پردازنده های نسل دهم اینتل باشید، باید 1799 دلار به اپل هزینه پرداخت کنید. این مدل به 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه SSD مجهز شده است.

بیشترین بهبود این لپ تاپ در بخش سخت افزار اعمال شده که برای مثال می توان به گرافیک Iris Plus مورد استفاده در پردازنده های جدید اینتل اشاره نمود که 80 درصد سرعت بالاتری نسبت به مدل قبلی دارد و همچنین از مانیتور پرو دیسپلی XDR با رزولوشن 6K پشتیبانی می نماید. مدل مجهز به پردازنده 4 هسته ای این لپ تاپ در مقایسه با مدل های قبلی با پردازنده 2 هسته ای، 2.8 برابر سرعت بیشتری دارد.

اپل در سال 2015 همزمان با مک بوک 12 اینچی تصمیم به معرفی کیبورد پروانه ای گرفت که برخلاف انتظار نتوانست رضایت کاربران را جلب کند. این موضوع باعث شد اپل تصمیم بگیرد لپ تاپ های خود را به کیبورد جادویی مجهز کند.

منبع : دیجیاتو

منبع: آی تابناک
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1203

به "مک بوک پرو 13 اینچی 2020 معرفی گردید؛ کیبورد جادویی و پردازنده های نسل دهم اینتل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مک بوک پرو 13 اینچی 2020 معرفی گردید؛ کیبورد جادویی و پردازنده های نسل دهم اینتل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید