نقاشی که پشت در خاک می خورد شاهکار از آب عایدی!

به گزارش تور آلمان ارزان، تابلو نقاشی اثر یک نقاش قرن هفدهمی که مدت ها در خانه یک خانواده مخفی شده بود، به زودی در یک حراجی به قیمت چند صد هزار یورو به مزایده گذاشته می گردد.

نقاشی که پشت در خاک می خورد شاهکار از آب عایدی!

به گزارش ایسنا، تابلو نقاشی از پیتر بروگل پسر، نقاش فلانری قرن هفدهم که اخیرا در خانه یک خانواده کشف شده بود، درحالی روز سه شنبه در حراجی واقع در پاریس به مزایده گذاشته می گردد که ارزش تقریبی آن بین 600،000 الی 800،000 یورو برآورد شده است.

این تابلو نقاشی که وکیل دهکده نام دارد، یکی از بزرگ ترین آثارهنری بروگل است و در ابعاد 112 در 184 سانتی متر خلق شده است. دنیا هنر از وجود این نقاشی آگاه نبود، چراکه نسل نو خانواده ای که این نقاشی را از حوالی 1900 میلادی در اختیار دارد، گمان می کردند این تابلو تقلبی است.

این خانواده که اطلاعاتی درباره آن ها منتشر نشده است از کارشناسان یک حراجی خواسته بودند ارزش تقریبی خانه آن ها را تخمین بزنند،، اما در عوض این شاهکار نقاشی کشف شد.

مالو دلوکاس که به عنوان کارشناس از این خانه بازدید نموده بود، کشف این نقاشی را یکی از بزرگ ترین اتفاقات غافلگیرکننده در شغل خود اعلام کرد و در مصاحبه با رویترز اعلام کرد: من این نقاشی را در خانه و پشت در اتاقی کشف کردم که تلویزیون در آن قرار داشت.

این کارشناس معتقد است که این خانواده نخستین بار نقاشی وکیل دهکده را به عنوان یک اثر هنری اصل خریداری نموده بودند،، اما در طول زمان اعضای نوتر این خانواده اصالت آن را فراموش کردند.

منبع: فرارو
انتشار: 8 فروردین 1402 بروزرسانی: 8 فروردین 1402 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2442

به "نقاشی که پشت در خاک می خورد شاهکار از آب عایدی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقاشی که پشت در خاک می خورد شاهکار از آب عایدی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید