نقش مؤثر همسر ستاره سیتی در توافق با بارسلونا

به گزارش تور آلمان ارزان، ایلکای گوندوغان، ستاره منچسترسیتی، برای پیوستن به بارسلونا با این باشگاه به توافق رسیده و همسرش تاثیر بسیاری در این توافق داشته است.

نقش مؤثر همسر ستاره سیتی در توافق با بارسلونا

به گزارش ورزش سه، قرارداد گوندوغان با منچسترسیتی در سرانجام فصل جاری به اتمام خواهد رسید، اما او هنوز قراردادش را با این باشگاه تمدید ننموده است.

مدیران سیتی علاقه زیادی به ادامه همکاری با او دارند و پپ گواردیولا هم پیش از این گفته بود که دوست دارد این بازیکن در اتحاد بماند تا بتوانند از تجربیات و درخشش او استفاده نمایند.

با این حال، در روز های اخیر شایعات بسیاری درباره جدایی قریب الوقوع او از این باشگاه به گوش رسیده و از بارسلونا به عنوان یکی از مقاصد احتمالی او نام برده شده است.

حالا موندو دپورتیوو مدعی شده که گوندوغان با بارسا به توافق کامل رسیده و قرار است به زودی قراردادی سه ساله را امضا کند تا فصل آینده با پیراهن این تیم و تحت راهنمایی ژاوی به میدان برود.

گفته می گردد که همسر این ستاره آلمانی علاقه زیادی به حضور در کشور اسپانیا و زندگی کردن در شهر بارسلونا داشته و به همین علت او را مجاب نموده است که پیشنهاد ارائه شده از سوی این باشگاه را بپذیرد.

سیتی فردا شب در ملاقات فینال لیگ قهرمانان باید به مصاف اینتر برود و بارسا میخواهد پس از سرانجام این ملاقات در روز های آینده خبر جذب گوندوغان را منتشر کند.

منبع: فرارو
انتشار: 22 خرداد 1402 بروزرسانی: 22 خرداد 1402 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2473

به "نقش مؤثر همسر ستاره سیتی در توافق با بارسلونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقش مؤثر همسر ستاره سیتی در توافق با بارسلونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید