هلال احمر بیش از 12 میلیارد ریال برای بیماران نیازمند هزینه درمانی پرداخت کرد

به گزارش تور آلمان ارزان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت:در 6 ماه گذشته از امسال12 میلیارد و 600 میلیون ریال برای بیماران نیازمند هزینه درمانی پرداخت شده است.

هلال احمر بیش از 12 میلیارد ریال برای بیماران نیازمند هزینه درمانی پرداخت کرد

سید قاسم موسوی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: جمعیت هلال احمر استان زنجان در قالب طرح حمایتی - درمانی، در پرداخت بخشی از این هزینه های درمانی، دارویی و توانبخشی، افراد نیازمند و اقشار آسیب پذیر را که توانایی تامین این هزینه ها را ندارند، حمایت می نماید.

او اضافه نمود: جمعیت هلال احمر در 6 ماه نخست سال جاری 12 میلیارد و 600 میلیون ریال از این هزینه ها را برای بیش از هزار و 500 نفر در استان زنجان پرداخت نموده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: از بیماران نیازمندی که توان تامین هزینه های درمان و دارویی خود را ندارند، حمایت اقتصادی می کنیم.

موسوی گفت: حمایت های اقتصادی هلال احمر در بخش های دارو و درمان، یاری هزینه بستری طبی و جراحی، آروتز و پروتز، عمل زایمان طبیعی و سزارین، فرانشیز دارو و درمان و یاری هزینه خدمات دندانپزشکی است.

او اضافه نمود: یاری هزینه پاراکلینیک (سونوگرافی، سی تی اسکن)، تأمین وسایل و تجهیزات توانبخشی، وسایل بهداشتی، درمانی و مصرفی، درمان سرپایی و یاری هزینه شیرخشک برای خانواده های نیازمند از دیگر موارد حمایت های اقتصادی جمعیت هلال احمر در استان زنجان است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: جمعیت هلال احمر به عنوان نهادی بشردوستانه همیشه نقش محوری در فعالیت های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته است.

لازم به ذکر است جمعیت هلال احمر استان زنجان سال گذشته برای سه هزار و 116 نفر بیش از سه میلیارد ریال یاری هزینه درمانی پرداخت کرد.

خبرنگاران زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 مهر 1401 بروزرسانی: 17 مهر 1401 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2365

به "هلال احمر بیش از 12 میلیارد ریال برای بیماران نیازمند هزینه درمانی پرداخت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هلال احمر بیش از 12 میلیارد ریال برای بیماران نیازمند هزینه درمانی پرداخت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید