هوان لی: موزه زنان ویتنام فضایی برای تبادل و پیشرفت نقش زنان ایجاد نموده است

به گزارش تور آلمان ارزان، خبرنگاران: مسئول موزه زنان ویتنام گفت: موزه زنان ویتنام فضایی برای تبادل و پیشرفت نقش زنان ایجاد نموده و زنان نقش زیادی در انتقال میراث ناملموس در خانواده و جامعه دارند.

هوان لی: موزه زنان ویتنام فضایی برای تبادل و پیشرفت نقش زنان ایجاد نموده است

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، هوان لی در نشست تخصصی اجلاس میراث فرهنگی ناملموس اظهار کرد: همه از اهمیت نقش زنان در جامعه آگاهی داریم اما اگر بخواهیم از نقش زنان ویتنام صحبت کنیم باید در خصوص تعداد جنگ های زیاد در ویتنام حرف بزنیم و نقش زنان ویتنامی را در این جنگ ها آنالیز کنیم.

وی اضافه نمود: در زمانی که مردها در خط مقدم می جنگیدند، زنان ویتنامی نان آور خانه ها بوده و نقش مادری خود را ایفا می کردند و برای مثال ما در اول و وسط هر ماه احترام خود را به بزرگ ترها نشان می دهیم و زمانی که مردها از خانواده دور هستند زنان نقش خود را نشان می دهند.

مسئول موزه زنان ویتنام اعلام کرد: 85 سال پیش و در سال 1930 اتحادیه زنان ویتنام تشکیل شد که از حقوق زنان ویتنامی دفاع می نماید و برای برابری حقوق زنان با مردان کوشش می نمایند و زنان نقش مهمی در توسعه میراث ناملموس دارند و موزه زنان ویتنام نیز در سال 1985 شروع به کار کرد و در آن کوشش می کنیم که شرایط زنان را بهتر کنیم و نقش زنان را در توسعه و تنوع فرهنگی میراث فرهنگی ارزیابی می کنیم.

وی توضیح داد: ما در کشورهای دیگر موزه ای که مربوط به یک جنسیت خاص باشد نداریم که این منصفانه نیست و موزه زنان ویتنام در 3 حوزه زنان در جامعه، زنان و مدل و زنان در خانواده عمل می نماید و ازدواج، خانواده و هرچیزی که مربوط به زنان باشد را مورد توجه قرار می دهیم.

لی گفت: ما نمایشگاه های خود را به کره و فرانسه بردیم که در آنجا از آن استقبال شد و ما تحقیق را نخستین اولویت خود قرار دادیم و به این وسیله برای بهتر کردن موزه کوشش می کنیم.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 6 مهر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 495

به "هوان لی: موزه زنان ویتنام فضایی برای تبادل و پیشرفت نقش زنان ایجاد نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوان لی: موزه زنان ویتنام فضایی برای تبادل و پیشرفت نقش زنان ایجاد نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید