پاکستان، هشدار نخست وزیر پاکستان به آمریکا درباره تبدیل شدن افغانستان به ویتنام دوم

به گزارش تور آلمان ارزان، نخست وزیر پاکستان با هشدار به آمریکا درباره تبدیل شدن افغانستان به ویتنام دوم، گفت با وجود قطع یاری های اقتصادی آمریکا ما راستا انتقال تجهیزات این کشور به افغانستان را نخواهیم بست.

پاکستان، هشدار نخست وزیر پاکستان به آمریکا درباره تبدیل شدن افغانستان به ویتنام دوم

سفر به دل زیباترین منطقه آسیا را با تور ویتنام تجربه کنید.

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از داون نیوز، شاهد خاقان عباسی اعلام نمود با وجود قطع یاری های اقتصادی آمریکا به پاکستان، ما راستا انتقال تجهیزات به افغانستان را مسدود نخواهیم کرد.

نخست وزیر پاکستان ضمن هشدار به سران کاخ سفید توضیح داد: تمام مسائل افغانستان باید به وسیله گفت و گو حل گردد، در غیر این صورت افغانستان به ویتنام دوم برای آمریکا تبدیل خواهد شد.

وی گفت: ما توجهی به خلف وعده آمریکا ننموده و مبارزه خود با تروریسم را همچنان فعال نگه داشته ایم، ولی مقامات آمریکا باید توجه داشته باشند که با همکاری اسلام آباد تا کنون بیش از یک میلیون و صد هزار بار هواپیماهای آنان به سمت افغانستان پرواز نموده است.

عضو ارشد حزب نواز بیان نمود: ما در راه مبارزه با تروریسم آماده هرگونه همکاری هستیم و برای نشان دادن صداقت خود پناهگاه های امن تروریستی در خاک پاکستان را نابود نموده ایم.

عباسی اضافه نمود: ما آماده ایم تا به آمریکا برای مذاکره صلح در افغانستان یاری کنیم چرا که امنیت در افغانستان باعث امنیت در پاکستان خواهد شد.

وی تاکید نمود قطع یاری های اقتصادی آمریکا تاثیری بر پاکستان نخواهد داشت زیرا این یاری ها هیچ گاه با انگیزه حمایت های رفاهی از مردم پاکستان صورت نگرفته است.

روابط میان پاکستان و آمریکا پس از اتهام زنی ترامپ به شدت خراب شده و طی ماه های اخیر با چالش های جدی روبرو شده است.

.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 502

به "پاکستان، هشدار نخست وزیر پاکستان به آمریکا درباره تبدیل شدن افغانستان به ویتنام دوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاکستان، هشدار نخست وزیر پاکستان به آمریکا درباره تبدیل شدن افغانستان به ویتنام دوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید