پخش نارگیل های سمی در اصفهان واقعیت ندارد

به گزارش تور آلمان ارزان، خبرنگاران/اصفهان مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان با اشاره به پخش شایعه مسمومیت با نوعی قارچ سمی در نارگیل، گفت: هیچ بیماری به علت مسمومیت با نارگیل در اصفهان پذیرش نشده است.

پخش نارگیل های سمی در اصفهان واقعیت ندارد

فرهاد حیدری در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به پخش شایعه ای درباره پخش نارگیل هایی در اصفهان که داخل آن قارچ سمی وجود دارد، اظهار کرد: شب گذشته پیامی در فضای مجازی پخش شد که فردی مدعی بود نوعی نارگیل در اصفهان پخش شده که داخل آن قارچ سمی وجود دارد و شش ساعت بعد از مصرف فرد را به کما می برد و هیچ پادزهری ندارد.

وی گفت: صبح امروز از بیمارستان خورشید پیگیری کردم، اما هیچ مراجعه کننده ای به علت مصرف نارگیل سمی پذیرش نکرده اند.

متخصص طب اورژانس اضافه کرد: با پیگیری از همکاران دیسپچ (مرکز راهنمایی عملیات اورژانس) اورژانس اعلام کردند هیچ بیماری به این علت به وسیله اورژانس اصفهان به بیمارستان اعزام نشده است.

وی اعلام کرد: پخش این شایعه باعث شده تماس های زیادی از سوی مردم داشته باشیم که نگران هستند و درباره صحبت این موضوع سوال می پرسند.

مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان با بیان اینکه این خبر فقط در فضای مجازی منتشر شده، به شهروندان خبر داد که طی این مدت حتی یک مورد مسمومیت با نارگیل به وسیله اورژانس یا بیمارستان خورشید پذیرش نشده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 بهمن 1400 بروزرسانی: 9 بهمن 1400 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2155

به "پخش نارگیل های سمی در اصفهان واقعیت ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پخش نارگیل های سمی در اصفهان واقعیت ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید