پیولی: هدف اینتر، حذف لاتزیو و فتح جام حذفی ایتالیاست

به گزارش تور آلمان ارزان، سرمربی اینترمیلان در کنفرانس خبری قبل از بازی جام حذفی ایتالیا از سودای حذف تیم سابقش حرف زد.

پیولی: هدف اینتر، حذف لاتزیو و فتح جام حذفی ایتالیاست

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، استفانو پیولی، سرمربی اینترمیلان در کنفرانس مطبوعاتی بیش از بازی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل لاتزیو، هدف تیمش را حذف باشگاه سابق خود و قهرمانی نرآتزوری در این رقابت ها دانست.

او گفت: هر 2 تیم به یک اندازه شوق بردن دارند چون جام حذفی هدف مورد علاقه همه تیم هاست و ما هم یکی از آرزومندان فتح این جام هستیم.لاتزیو فصل بسیار خوبی را سپری نموده و ما برای بردن آن ها نیازمند انجام بهترین بازی ممکن هستیم.در حال پیشرفت هستیم و فرایند پیروزی هایمان به ما اشتیاق زیادی داده است اما قضاوت درباره تیم به نتایج آینده بستگی دارد.لاتزیو در بازی لیگ حسابی ما را آزار داد. برای بردن آن ها باید به لحاظ تاکتیکی و تکنیکی در بهترین فرم ممکن باشیم.

او در ادامه اضافه کرد: لاتزیو تیم شجاع و بدون ترسی است و شاید فقط سالی یک بار شبیه بازی قبلی با کیه وو با وجود رجحان در میدان مغلوب گردد.به حریف احترام می گذاریم اما فقط روی نمایش خودمان تمرکز داریم.برای رسیدن به نیمه نهایی با تمام وجود می جنگیم.فقط روی آنچه تحت کنترلمان است، تمرکز می کنیم.هنوز دستاوردی رقم نزده ایم و تنها با اعتماد به نفس و بازی زیبا می توانیم راهمان به سمت فینال جام حذفی ایتالیا را هموار کنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 868

به "پیولی: هدف اینتر، حذف لاتزیو و فتح جام حذفی ایتالیاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیولی: هدف اینتر، حذف لاتزیو و فتح جام حذفی ایتالیاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید