گل محمدی: بازی با فولاد مهمترین بازی ما در لیگ است، 4 بازیکن مان را در اختیار نداریم

به گزارش تور آلمان ارزان، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ملاقات با فولاد در هفته نخست بیست ویکمن لیگ برتر را مهمترین مسابقه تیمش توصیف کرد.

گل محمدی: بازی با فولاد مهمترین بازی ما در لیگ است، 4 بازیکن مان را در اختیار نداریم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی تیمش برابر فولاد خوزستان از هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) گفت: قبل از هر چیز از طرفداران خوب مان در اهواز تشکر می کنم. آنها ما را مورد مهر و محبت خودشان قرار دادند و استقبال خیلی خوبی از ما داشتند.

وی اضافه کرد: بازی برابر فولاد اولین بازی لیگ برای ما و میزبان است. این بازی مهمترین بازی لیگ است و آغاز خوب می تواند خیلی به تیم ها یاری کند برای اینکه با روحیه بهتر و جمع کردن امتیازات، شرایط بهتری را دنبال نمایند.

گل محمدی توضیح داد: فکر می کنم این بازی برای هر دو تیم ملاقات سختی خواهد بود. پرسپولیس و فولاد در قرعه سختی قرار گرفتند، اما در هر صورت فکر می کنم که شاهد یک بازی خوب از هر دو تیم باشیم.

وی گفت: فولاد خوزستان با توجه به ثبات خوبی که در این یکی دو سال اخیر داشته و هم امکانات خوبی که در این شهر برای این تیم وجود دارد، شرایط خوبی دارد. فولاد یکی از تیم های خوب لیگ ماست و قهرمان جام حذفی هم شده است و انگیزه خوبی برای بازی ها دارد.

گل محمدی درباره شرایط پرسپولیس گفت: ما هم با انگیزه های خاص خودمان وارد مسابقات می شویم و امیدواریم که بتوانیم بازی خوبی انجام بدهیم. هدف ما کسب سه امتیاز است و البته می دانیم که خیلی سخت است. ان شاءالله شاهد یک بازی خوب باشیم.

سرمربی پرسپولیس در ادامه گفت: بعد از اینکه از عربستان آمدیم سعی کردیم بازیکنان را از نظر روحی، روانی و جسمی ریکاوری کنیم و خدا را شکر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. بازیکنان ما آماده یک بازی خوب و باکیفیت هستند.

گل محمدی در خاتمه گفت: در بازی امروز چهار بازیکن یعنی سیامک نعمتی، علیرضا ابراهیمی، مهدی مهدی خانی و علی شجاعی را در اختیار نداریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2078

به "گل محمدی: بازی با فولاد مهمترین بازی ما در لیگ است، 4 بازیکن مان را در اختیار نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: بازی با فولاد مهمترین بازی ما در لیگ است، 4 بازیکن مان را در اختیار نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید