ابتکار: کوشش می کنیم موانع ورزش بانوان برداشته گردد

به گزارش تور آلمان ارزان، معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: سیاست دولت حمایت از ورزش بانوان است و کوشش می کنیم موانع ورزش بانوان برداشته گردد.

ابتکار: کوشش می کنیم موانع ورزش بانوان برداشته گردد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در مراسم اختتامیه لیگ برتر والیبال بانوان گفت: از تمام کسانی که برای ورزش بانوان کوشش می نمایند تشکر می کنم تا بتوانیم در سطح ملی و خیلی از رشته ها در سطح بین المللی قهرمانی و افتخارآفرینی داشته باشیم.

وی اضافه نمود: بسیاری در عرصه های مختلف افتخارآفرینی نموده اند و از آقای داورزنی و خانم طاهریان تشکر می کنم.

ابتکار با اشاره به سیاست حمایتی دولت گفت: خوشحالم که در همه فدراسیون ها نایب رئیس بانوان داریم و دولت حامی ورزش بانوان و قهرمانی و همگانی است و ما و وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک همه کوشش مان را می کنیم تا موانع ورزش بانوان برداشته گردد این امر برای ما بسیار مهم است.

وی اضافه نمود: کوشش می کنیم تا دختران به بهترین وجه در ورزش قهرمانی فعالیت نمایند. رویکرد ما عدالت جنسیتی است نگاهی برگرفته از آیات قرانی و کوشش می کنیم تا فرصت های برابر در عرصه ورزش فراهم گردد و استعدادهای خود را در عرصه ورزش شکوفا نمایند. امیدواریم آنچه شان دختران ایران است اتفاق بیافتد.

فریبا محمدیان، نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال نیز در مراسم اختتامیه لیگ برتر والیبال بانوان از حضور معصومه ابتکار و طاهره طاهریان و بازیکنان و مربیان و نمایندگان باشگاه ها تشکر کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 فروردین 1400 بروزرسانی: 21 فروردین 1400 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1761

به "ابتکار: کوشش می کنیم موانع ورزش بانوان برداشته گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابتکار: کوشش می کنیم موانع ورزش بانوان برداشته گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید