اصفهان، مقصد اصلی فعالیت های تجاری و مالی عمان است

به گزارش تور آلمان ارزان، خبرنگاران: عضو هیئت رئیسه اتاق مشترک ایران و عمان گفت: عمان میخواهد نقش مالی قوی تری از امارات متحده عربی را در سطح منطقه ایفا نماید و به همین منظور استراتژی بلندمدتی را تدوین نموده و اصفهان، مقصد اصلی فعالیت های تجاری و مالی عمان است.

اصفهان، مقصد اصلی فعالیت های تجاری و مالی عمان است

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران از اصفهان به نقل از واحد رسانه شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، محمد ابراهیم علوی در همایش آشنایی با دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی اصفهان و نهمین نمایشگاه بین المللی مواد غذایی و هتلداری عمان در محل اتاق بازرگانی البرز، با اشاره به این که کمیسیون های خدمات فنی - مهندسی، سرمایه گذاری، بازرگانی و حمل و نقل در اتاق مشترک ایران و عمان تشکیل شده و فعالیت خود را شروع نموده اند، اظهار کرد: در حال حاضر 180 نفر از فعالان اقتصادی سراسر کشور عضو این اتاق هستند.

وی با اشاره به این که از این فرصت می توان در راستای افزایش سرمایه گذاری های مشترک و متقابل و ایجاد زیرساخت های اقتصادی 2 کشور بهره مند شد، اضافه نمود: پروژه های تجاری مشترک ایران و عمان در استان های کرمان و تهران کلید خورده و برنامه هایی نیز برای شروع پروژه هایی در زمینه گردشگری حلال، گردشگری سلامت و گردشگری تندرستی پیش بینی شده که یکی از مهم ترین کشورهای هدف آن ایران و اصفهان است.

عضو هیئت رئیسه اتاق مشترک ایران و عمان توضیح داد: عمان به 2 موضوع بسته بندی محصولات و صنعت توریسم توجه ویژه ای دارد و در این زمینه نیازمند یاری و تجربیات ایرانیان است.

عضو هیئت رئیسه اتاق مشترک ایران و عمان گفت: عمان دروازه ورود ایران به بازارهای آفریقا بوده و بازار آفریقا بار اقتصادی قابل توجهی را برای شرکت های ایرانی به همراه دارد.

همچنین مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی عمان، تنوع درآمدها، کاهش وابستگی به نفت و توسعه زیرساخت های اقتصادی را از مهم ترین برنامه های دولت عمان اعلام نموده و اظهار کرد: عمان بزرگ ترین شبه جزیره عرب بوده که با بیش از 140 کشور روابط محبت آمیز دارد.

نادر عباس اضافه نمود: این کشور در 105 سازمان منطقه ای و مجمع جهانی عضویت دارد که سازمان ملل متحد، شورای همکاری های خلیج فارس و شورای منطقه آزاد کشورهای عربی از جمله آن ها است.

وی دسترسی آسان به بازارهای خاورمیانه، هندوستان و کشورهای اروپایی و موقعیت منحصر به فرد این کشور در شبه جزیره عرب و منطقه را از مزایای سرمایه گذاری ایرانیان در عمان دانسته و خاطر نشان کرد: این کشور سیاست های اقتصادی، سرمایه گذاری و حمایتی ثابتی دارد و به همین دلیل این عوامل می تواند مشوق حضور شرکت های ایرانی در نمایشگاه های عمان برای جذب پروژه ها و استفاده از زیرساخت های اقتصادی این کشور قلمداد گردد.

مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی عمان، دانش فنی ایرانیان را بسیار قوی ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم از این نیروی ایرانیان به خوبی و به زودی استفاده کنیم.

وی برگزاری چهارمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی پزشکی مسقط و همچنین بزرگترین نمایشگاه بین المللی غذایی و هتلداری عمان از تاریخ 18 تا 20 شهریور ماه را فرصت بهینه ای برای تعامل و افزایش مبادلات تجاری ایران و عمان خواند و بیان نمود: شرکت نمایشگاه اصفهان که برگزار کننده پاویون ایران در این 2 نمایشگاه بوده این فرآیند را هدف گذاری و تسهیل می نماید.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 14 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 432

به "اصفهان، مقصد اصلی فعالیت های تجاری و مالی عمان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصفهان، مقصد اصلی فعالیت های تجاری و مالی عمان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید