تهیه ساده ترین شیرینی نارگیلی با پودر قند

به گزارش تور آلمان ارزان، شیرینی نارگیلی طعم بسیار خوبی دارد و شما می توانید همه مواد را به راحتی داخل کاسه میکسر بریزید و هم بزنید و این شیرینی را سریع تهیه کنید.

تهیه ساده ترین شیرینی نارگیلی با پودر قند

شیرینی نارگیلی با پودر قند یکی از شیرینی های بسیار خوشمزه و ساده است که می توانید با پودر و روغن مایع تهیه کنید. این روش تهیه شیرینی بسیار ساده و خوشمزه است و شما می توانید این شیرینی را خیلی راحت داخل قابلمه یا تابه نیز بپزید و از طعم بی نظیر آن در منزل لذت ببرید. با مجله اینترنتی دلتا همراه باشید.

مواد لازم برای تهیه شیرینی نارگیلی با پودر قند

  • پودر نارگیل 1 لیوان
  • روغن مایع 2/3 لیوان
  • پودر قند 2/3 لیوان
  • سفیده تخم مرغ 3 عدد
  • آبلیمو تازه 1 قاشق مرباخوری
  • پودر پسته و پودر قند برای تزیین

طرز تهیه شیرینی نارگیلی با پودر قند

شیرینی نارگیلی طعم بسیار خوبی دارد و شما می توانید همه مواد را به راحتی داخل کاسه میکسر بریزید و این شیرینی را سریع تهیه کنید.

مرحله اول

ابتدا باید همه مواد لازم را در دمای محیط قرار دهید تا هم دما شوند. به یاری یک لیوان دسته دار فرانسوی مواد را میزان گیری کنید، سفیده را از زرده جدا کنید، سپس همه مواد گفته شده به غیر از آبلیمو را داخل میکسر 123 یا چرخ گوشت بریزید و مواد را خوب له و پوره کنید.

مرحله دوم

در ادامه مواد را باید داخل تابه بریزید و آغاز به داغ زدن مواد کنید، دقت کنید سفیده نباید بپزد در حدی که مواد چسبناک گردد. این مرحله باید مداوم پای گاز باشید و 1 الی 2 دقیقه روی حرارت ملایم تفت دهید تا مواد داغ زده گردد. این مرحله در کیفیت نهایی شیرینی تاثیرگذار است. برای تماشا دستور بیشتر از شیرینی های نوروزی شیرینی بهشتی نوروزی با چند قلم مواد ساده + ویدیو را بخوانید.

مرحله سوم

در سرانجام وقتی مواد را از روی حرارت برداشتید آبلیمو تازه را اضافه کنید و هم بزنید. سپس مواد را داخل قیف بریزید و داخل سینی فر کاغذ روغنی قرار دهید. مواد را با فاصله از هم روی سینی پایپ کنید و در سرانجام روی آن ها پودر قند بریزید. کمی پودر پسته به دلخواه بزنید. سپس شیرینی را در فر از قبل گرم شده به مدت 15 دقیقه با دمای 175 درجه بگذارید تا کمی زیر آن تغییر رنگ دهد.

فوت و فن های دستور تهیه شیرینی نارگیلی با پودر قند

  • داغ زدن شیرینی نکته بسیار مهمی در تهیه این شیرینی است که باعث می گردد پف خوبی داشته باشد و داخل شیرینی ترد و پوک گردد.
  • الک کردن پودر قند روی شیرینی باعث می گردد روی شیرینی ها ترک بخورد.
  • برای پخت بدون فر باید داخل تابه دو طرفه کاغذ روغنی بیندازید و واشر نارنجی رنگ تابه را بردارید و 20 دقیقه زمان دهید تا زیر شیرینی ها کمی تغییر رنگ دهد.
  • حتما از آبلیمو تازه بهره ببرید.
پیشنهاد مطالعه: برای تماشا دستورهای بیشتر از آشپزی خوشمزه ترین پای گوشت چرخ نموده بدون فر را بخوانید.منبع: پیام دلتا
انتشار: 24 اسفند 1401 بروزرسانی: 24 اسفند 1401 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2437

به "تهیه ساده ترین شیرینی نارگیلی با پودر قند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهیه ساده ترین شیرینی نارگیلی با پودر قند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید