دستاورد های حوزه نفت و گاز به نمایش درآمد ، شکست تحریم های نفتی

به گزارش تور آلمان ارزان، بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران، با مشارکت ستاد توسعه فناوری های حوزه آب و انرژی در حال برگزاری است.

دستاورد های حوزه نفت و گاز به نمایش درآمد ، شکست تحریم های نفتی

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری رییس جمهور، بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران، با مشارکت ستاد توسعه فناوری های حوزه آب و انرژی در حال برگزاری است. این نمایشگاه سوم بهمن ماه در محل نمایشگاه های بین المللی تهران با حضور مسئولان ستاد توسعه فناوری های حوزه آب و انرژی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شروع به کار کرد.

از بیش از 5 هزار شرکت دانش بنیان و 6 هزار استارتاپ فعال در کشور، تعداد قابل توجهی از آن ها در حوزه انرژی، به ویژه صنعت نفت و گاز و پتروشیمی، فعالیت می نمایند. پس حمایت از رویداد های نوآورانه نمایشگاهی یکی از محور های اصلی فعالیت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حوزه انرژی است.

رویداد عظیم نوآورانه و حضوری پررنگ

نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران به عنوان عظیمترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در این حوزه، که سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت های توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برپا می گردد، شاهد حضور پر رنگ شرکت های فناور و دانش بنیان بود.

نمایندگان، چندین شتابدهنده تخصصی حوزه انرژی نیز برای عرضه خدمات شتابدهی و پیش شتابدهی در پاویون ستاد توسعه فناوری های حوزه آب و انرژی، حضور یافتند و غرفه اختصاصی خود را راه اندازی کردند. شتابدهنده آی تک، مرکز نوآوری کاریز اعتماد، مرکز نوآوری انرژیک و مرکز شتاب ایده، از جمله این مراکز بودند.

همزمان با نمایشگاه فیزیکی، یک نمایشگاه مجازی با غرفه های آنلاین، تشکیل شد که با استقبال شرکت های فناور و دانش بنیان رو به رو شد. پنل نمایشگاه مجازی با حمایت ستاد راه اندازی شد و شرکت های فناور و دانش بنیان در طول، برگزاری نمایشگاه، می توانند با مراجعه به این پنل، فرایند ثبت نام خود را کامل نمایند.

بخش قابل توجهی از هزینه های حضور در این نمایشگاه برای شرکت های دانش بنیان، توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی، تقبل شد.

ستاد توسعه فناوری های حوزه آب و انرژی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، یک غرفه در مرکز این نمایشگاه، ایجاد کرد تا به صورت مستقیم، پذیرای فعالان فناور و دانش بنیان و صاحبان طرح های نوآورانه در حوزه انرژی باشد.

این نمایشگاه تا انتها امروز 6 بهمن ماه 1399 پذیرای علاقه مندان و فعالان صنعت انرژی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 اسفند 1399 بروزرسانی: 4 اسفند 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1666

به "دستاورد های حوزه نفت و گاز به نمایش درآمد ، شکست تحریم های نفتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستاورد های حوزه نفت و گاز به نمایش درآمد ، شکست تحریم های نفتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید