سومین کلین شیت بیرانوند؛ نمایش بی نقص شماره یک

به گزارش تور آلمان ارزان، شکست تلخ مقابل اوستنده در هفته گذشته، هواداران آنتورپ را نسبت به فرکوترن سرمربی تازه تیم دچار تردید نموده بود. یک برد ارزشمند مقابل اوپن اما، آنتورپ را به شرایط خوب برگرداند و موقتا به رتبه دوم جدول رساند. بردی که باز هم، با درخشش و کلین شیت علیرضا بیرانوند به دست آمد.

سومین کلین شیت بیرانوند؛ نمایش بی نقص شماره یک

آنتورپ در خانه اوپن، خوب بازی کرد، ولی موقعیت های کمتری از حریف داشت. اوپن که خیلی زود از آنتورپ عقب افتاده بود، 18 موقعیت ساخت و 19 شوت زد، که 4 تای آن ها به دروازه بیرانوند رسید. با این حال، درخشش شماره یک آنتورپ اجازه نداد هیچکدام از موقعیت های حریف گل گردد. بیرو این بار علاوه بر سیو های مهم، در تمام طول بازی عملکرد خوبی داشت و مقاومت او و مدافعان تیم، سه امتیاز حساس دیگر برای آنتورپ به ارمغان آورد.

بیرانوند با این کلین شیت، بوتز دروازه بان اصلی تیم را پشت سر گذاشت و صاحب بیشترین کلین شیت برای آنتورپ در این فصل شد. بوتز در 18 بازی، دو بار کلین شیت نموده بود و بیرانوند در 6 مسابقه، سه بار پیروز به کلین شیت شده است. با این فرم بیرانوند و نمایش های کم نقص او، بوتز در صورت بازگشت هم کار سختی برای پس دریافت جایگاهش دارد. به خصوص که در هفته های اخیر، اعتماد به نفس بیرو هم بالا رفته و دیگر با خروج های نامطمئن، دروتازه تیمش را به خطر نمی اندازد. بیرانوند در این مسابقه پس از سک و رفائلوف، بهترین نمره را از هوزکورد دریافت کرد.

منبع: فرارو
انتشار: 7 اسفند 1399 بروزرسانی: 7 اسفند 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1673

به "سومین کلین شیت بیرانوند؛ نمایش بی نقص شماره یک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سومین کلین شیت بیرانوند؛ نمایش بی نقص شماره یک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید