صحنه های دیده نشده از برخورد یگان ویژه با مردم

به گزارش تور آلمان ارزان، فعالان توئیتری گوشه ای از برخورد یگان ویژه ناجا با مردم را که در هیاهوی آشوب های اخیر کمتر دیده شد، با عنوان پلیس مردمی به اشتراک گذاشتند.

صحنه های دیده نشده از برخورد یگان ویژه با مردم

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، بعد از شوک بنزینی دولت به جامعه، عده ای با سوءاستفاده از فضای اعتراضی مردم مانع از شنیدن مطالبه آنان شدند. آشوب گران فضا را به خشونت کشاندند و به مقرهای پلیس حمله ور شدند و طبیعتاً پلیس نیز از خود واکنش نشان داد. در این میان شبکه های وابسته به سعودی اقدام به پخش کلیپ های تقطیعی و موردی از پلیس در جریان اعتششاشات کردند تا این نهاد را عامل خشونت جلوه دهند.

فعالان توئیتری هم در واکنش به این اقدام، گوشه ای از از برخورد یگان ویژه ناجا با مردم را که در هیاهوی آشوب های اخیر کمتر دیده شد، با عنوان پلیس مردمی به اشتراک گذاشتند که چند نمونه از آن در ادامه آمده است.

یکی از کاربران نوشت:

این احساس درک متقابل، این دیالوگ های همراه با حس همدردی و مهربونی که بین نیروی امنیتی و مردم برقرار میشه و ده ها کلیپ اینطوری دیگه، چیزیه که نمی خوان شما ببینید. چند جای جهان #پلیس-مردمی و نیرو های امنیتی اینجوری سراغ دارید؟

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

کاربر دیگر نوشت:

هر دو نگرانند/ یکی نگران گرانی و یکی نگران امنیت. اما #پلیس-مردمی اینجوری دعوت به آرامش میکنه. هر دو مردمند.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

کاربر دیگر با اشاره به سنگ پراکنی به سمت پلیس نوشت:

ببینید / قضاوت بامردم ...

اشرار به پلیس سنگ پرتاب می نمایند و ناسزا میگن، اما پلیس در اوج اقتدار، با احترام با آن ها برخورد میکنه، تفاوت برخورد اسلامی و غیر اسلامی در این فیلم کاملاً مشهوده. آری، دغدغه #پلیس-مردمی امنیت مردم جامعه است.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

یک کاربر فیلمی از آرام کردن مردم توسط پلیس و تحریک یک زن در میان جمعیت نوشت:

به کوشش اون خانومی که صورتش رو پوشونده برای تحریک جمعیت دقت کنید. افراد آموزش دیده، جمعیتی که شاید با چند کلمه حرف بشه آروم کرد را تبدیل به یک گوی آتشین میکنن.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

یک کاربر دیگر فیلمی از یکی از فرماندهان یگان ویژه در کرج را منتشر کرد و نوشت:

از فرماندهان نیرو های یگان ویژه بود که در آشوب های اخیر در فردیسِ کرج، هم بسیار فعال بود و هم مدبرانه و با مراعات احوال مردم و حتی آشوبگران، عمل کرد.. تصاویر بسیاری از این عزیز دارم که بیش از اقدام انتظامی، با آرامش عجیبی، اقدام اقناعی می کرد..

امثال او در #پلیس-مردمی ما بسیارند..

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 796

به "صحنه های دیده نشده از برخورد یگان ویژه با مردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صحنه های دیده نشده از برخورد یگان ویژه با مردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید