عملیات نجات بخشی و ساماندهی تپه چال خندق سمنان اجرایی شد

به گزارش تور آلمان ارزان، ایسنا/ براساس آخرین اخبار بدست آمده، عملیات نجات بخشی و ساماندهی تپه چال خندق سمنان اجرایی شد.

عملیات نجات بخشی و ساماندهی تپه چال خندق سمنان اجرایی شد

حمیدرضا دوست محمدی اظهار کرد: وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در بازدید از تپه تاریخی چال خندق سمنان خواستار ساماندهی محوطه و ... شدند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: دستور مهندس ضرغامی برای نجات بخشی تپه تاریخی چال خندق (دژ چرمنه) اجرایی شد و در حال انجام است.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در بازدید اخیر خود از جاذبه های سمنان گفت: شرایط بنای شیشه ای در کنار تپه تاریخی چال خندق، زیبنده یک تپه تاریخی نیست و نیاز به ساماندهی دارد.

عزت الله ضرغامی در بازدید از تپه چال خندق خواستار ساماندهی حریم این تپه تاریخی با مشارکت شهرداری شد و افزود: تلاش می کنیم با اعتبارات محدودی که در سفرهای استانی وجود دارد به این موضوع کمک کنیم و باید برای برنامه های توسعه ای که در دست اجرا است، اعتبار فراهم شود.

تپه چال خندق شاهجوق مربوط به دوران پیش از تاریخ ایران باستان است و در 9 اردیبهشت 1382 با شماره 8621 بعنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسید.

منبع: همگردی
انتشار: 21 آذر 1400 بروزرسانی: 21 آذر 1400 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2102

به "عملیات نجات بخشی و ساماندهی تپه چال خندق سمنان اجرایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات نجات بخشی و ساماندهی تپه چال خندق سمنان اجرایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید