فروپاشی دولت رشد و رونق مالی ایتالیا را از بین خواهد برد

به گزارش تور آلمان ارزان، خبرنگاران: نخست وزیر ایتالیا هشدار داد، فروپاشی دولت وی منجر به شکست برنامه های مربوط به رشد و رونق مالی این کشور خواهد شد و خشم رای دهندگان ایتالیایی را در پی خواهد داشت.

فروپاشی دولت رشد و رونق مالی ایتالیا را از بین خواهد برد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز؛ رسانه های خبری ایتالیا اعلام کردند که سیلویو برلوسکونی نخست وزیر سابق این کشور که به کلاهبرداری مالیاتی متهم شده میخواهد تا ماه اکتبر دولت ایتالیا را منحل کند.

اظهارات انریکو لتا نخست وزیر ایتالیا در مورد از بین رفتن رشد و رونق مالی این کشور در صورت فروپاشی دولت وی در حالی است که در صورتی که برلوسکونی از سنای ایتالیا اخراج گردد تهدید به فروپاشی دولت نموده است.

حزب آزادی خلق ایتالیا به رهبری برلوسکونی و حزب دموکرات به رهبری انریکو لتا در ماه آوریل دولتی ائتلافی را تشکیل دادند و خروج حزب برلوسکونی از این ائتلاف به معنای فروپاشی آن خواهد بود.

ایتالیا از زمان برگزاری انتخابات پارلمانی در ماه فوریه تا زمان تشکیل دولت ائتلافی در ماه آوریل در بن بست سیاسی به سر برده بود.

ایتالیا سومین اقتصاد بزرگ منطقه یورو به شمار می رود که از اواسط سال 2011 میلادی تاکنون با رکود مالی روبرو است.

لتا در ادامه توضیح داد، هیچ کسی نباید راستا امیدوارکننده ای را که شروع نموده ایم، متوقف نموده و آن را مسدود کند. مردم ایتالیا هر کسی را که بخواهد منافع شخصی خود را بر منافع کشور ترجیح دهد، مجازات خواهند کرد.

ایتالیا دومین بدهی بالا و سنگین را در بین کشورهای عضو یورو پس از یونان دارد. حزب برلوسکونی خواهان خاتمه یافتن اجرای سیاست های ریاضتی در این کشور است.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 421

به "فروپاشی دولت رشد و رونق مالی ایتالیا را از بین خواهد برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروپاشی دولت رشد و رونق مالی ایتالیا را از بین خواهد برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید