محدودیت عرضه خانه های کوچک در تهران

به گزارش تور آلمان ارزان، به رغم اینکه طی سه سال گذشته دولت با عرضه تسهیلات صندوق پس انداز یکم سعی کرد توان خرید دهک های متوسط برای خرید خانه را بالا ببرد اما ، به تازگی افزایش قیمت ها این کوشش ها را خنثی کرد و خریداران با محدودیت عرضه خانه های نقلی و متراژ پایین در تهران روبه رو شده اند.

محدودیت عرضه خانه های کوچک در تهران

جهت دریافت خدمات نوسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش مجله خبری دلتا به نقل از ایلنا ، پرداخت تسهیلات صندوق پس انداز یکم تا سقف 160 میلیون تومان به هریک از زوج ها ، توان مردم را برای خانه دارشدن نسبت به سال های گذشته بهبود بخشید ، هر چند که با افزایش قیمت ها درچند ماه اخیر تاثیر این تسهیلات کمرنگ شد.

آخرین گزارش های مرکز آمارحاکی است ، پاییز سال جاری در مقایسه با پاییز پارسال قیمت فروش یک متر مربع واحد مسکونی با رشد 16 و 6 دهم درصد همراه شد. همچنین متوسط قیمت فروش هر متر مربع زمین یا زمین مسکونی معامله شده در بنگاه های معاملات ملکی شهر تهران 5 میلیون و 238 هزار تومان با میانگین مساحت 235 متر مربع بوده است که در مقایسه با فصل تابستان 1 و 4 دهم درصد و نسبت به فصل پاییز پارسال 17 و 8 دهم درصد افزایش داشته است.

مشاوران املاک تهران می گویند : افزایش تقاضا برای خانه های کم متراژ و عرضه محدود آن ها ، باعث افزایش قیمت واحد های مسکونی کوچک شده است .

منبع: پیام دلتا
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 914

به "محدودیت عرضه خانه های کوچک در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت عرضه خانه های کوچک در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید