معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان فردا به تهران می آید

به گزارش تور آلمان ارزان، شاهین مصطفی اف معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان با یک هیات فردا (یکشنبه) راهی جمهوری اسلامی ایران می گردد.

معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان فردا به تهران می آید

به گزارش خبرنگاران، خبرگزاری رسمی جمهوری آذربایجان آذرتاج با اعلام این خبر اعلام اضافه کرد: در این سفر شاهین مصطفی اف معاون نخست وزیر که ریاست آذربایجانی کمیسیون دولتی همکاری های مالی، تجاری و فرهنگی جمهوری آذربایجان و ایران را برعهده دارد، با مقامات وزارت راه و شهرسازی و نفت ملاقات خواهد نمود.

هیات اعزامی در این سفر با مقامات جمهوری اسلامی ایران منظره همکاری های متقابل مفید دو کشور را آنالیز خواهند کرد.

در آستانه این سفر سید عباس موسوی سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان و معاون نخست وزیر این کشور ملاقات و آخرین تحولات روابط سیاسی و مالی ایران و جمهوری آذربایجان را آنالیز کردند.

به گزارش ایرنا، سفیر کشورمان در حساب توئیتری خود در باره این ملاقات که روز گذشته صورت گرفت، نوشت: در ملاقاتی با شاهین مصطفی اف معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان آخرین تحولات روابط سیاسی و مالی دوجانبه بویژه پروژه های مشترک آنالیز شد.

سفیر ایران اضافه کرد: برگزاری کمیسیون مشترک مالی و برطرف موانع و افزایش مبادلات تجاری و توسعه همکاری هامنطقه ای از جمله محورهای گفت و گو در این ملاقات بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2127

به "معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان فردا به تهران می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان فردا به تهران می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید