واکسیناسیون دانش آموزان پایه دوازدهم بندرانزلی

به گزارش تور آلمان ارزان، خبرنگاران/گیلان مدیر آموزش و پرورش شهرستان بندرانزلی گفت: واکسیناسیون دانش آموزان پایه دوازدهم شهرستان بندرانزلی با سینوفارم شروع شد.

واکسیناسیون دانش آموزان پایه دوازدهم بندرانزلی

محمود یوسفی فر در گفت وگو با خبرنگاران، درباره واکسیناسیون دانش آموران، اظهار کرد: با هماهنگی به عمل آمده بین آموزش و پرورش و مرکز بهداشت و درمان شهرستان بندرانزلی واکسیناسیون دانش آموزان پایه دوازدهم که در سامانه salamat.gov.irثبت نام نموده اند انجام خواهد شد.

وی توضیح داد: با توجه به مجوزهای صادره واکسن در نظر گرفته شده برای این گروه سینوفارم است که در دو مرحله و به فاصله حداقل یک ماه انجام می گردد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بندرانزلی با بیان اینکه طبق برنامه ریزی اجرا شده دانش آموزان مقطع دوازدهم از آبان در مدارس حضور خواهند یافت، گفت: فعلا آموزش حضوری فقط برای دانش آموزان پایه دوازدهم است، زیرا دانش آموزان این مقطع هم باید برای کنکور آماده شوند و هم امتحانات آنها به صورت نهایی برگزار می گردد.

یوسفی فر، با بیان اینکه بیش از 19 هزار دانش آموز در مدارس شهرستان بندرانزلی مشغول به تحصیل هستند، تاکید نمود: امیدواریم با واکسیناسیون حداکثری شاهد بازگشایی همه مدارس و آموزش حضوری دانش آموزان باشیم.

به گزارش خبرنگاران، در حال حاضر دو پایگاه عظیم جهت واکسیناسیون در انزلی فعالیت دارند که شامل پایگاه شهید دوربین در خیابان پاسداران و پایگاه شهرداری، ساحل قو است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2019

به "واکسیناسیون دانش آموزان پایه دوازدهم بندرانزلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسیناسیون دانش آموزان پایه دوازدهم بندرانزلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید