وزیر ارشاد از پروژه های کتابخانه و تالار مرکزی اراک بازدید کرد

به گزارش تور آلمان ارزان، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دومین روز سفر به استان مرکزی از پروژه های کتابخانه و تالار مرکزی اراک بازدید کرد.

وزیر ارشاد از پروژه های کتابخانه و تالار مرکزی اراک بازدید کرد

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، سید عباس صالحی صبح آدینه در دومین روز از سفر خود به استان مرکزی از کتابخانه و تالار مرکزی در اراک بازدید کرد و از نزدیک در جریان آخرین شرایط ساخت این دو مکان فرهنگی نهاده شد.

یادآور می گردد کتابخانه مرکزی در زمینی به مساحت 6 هزار و 200 متر و زیربنای بیش از 18 هزار و 500 مترمربع و در پنج طبقه و دو طبقه پارکینگ در حال ساخت است و تاکنون اعتباری به مبلغ بیش از 11 میلیارد تومان برای ساخت این مکان فرهنگی اختصاص پیدا نموده و از پیشرفت 45 درصدی برخوردار است و برای تکمیل به اعتباری به مبلغ بیش از 30 میلیارد تومان احتیاج دارد.

پروژه ساخت تالار مرکزی اراک نیز در زمینی به مساحت 12 هزار متربع با زیربنای 14 هزار و 800 متر مربع از سال 86 شروع شده و مجموع اعتبار هزینه شده آن تاکنون 58 میلیارد تومان است و در حال حاضر از پیشرفت 93درصدی برخوردار می باشد و برای تکمیل و تجهیز 40 میلیارد تومان دیگر اعتبار احتیاج دارد. تالار مرکزی شامل سالن آمفی تئاتر، کلاس های آموزشی کارگاهی، نمایشگاهی و... می باشد.

لازم به ذکر است این دو پروژه تا انتها سال 99 در صورت تامین اعتبار لازم به بهره برداری می رسند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 830

به "وزیر ارشاد از پروژه های کتابخانه و تالار مرکزی اراک بازدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر ارشاد از پروژه های کتابخانه و تالار مرکزی اراک بازدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید