پرسپولیس پنجم تا یازدهم فروردین ماه در عمان اردو می زند

به گزارش تور آلمان ارزان، برنامه اردوی پرسپولیس پس از انجام آخرین هماهنگی ها و با توجه به پیگیری های سفارت ایران در مسقط، از پنجم فروردین ماه در عمان شروع خواهد شد.

پرسپولیس پنجم تا یازدهم فروردین ماه در عمان اردو می زند

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، برپایی اردوی آماده سازی و انجام بازی تدارکاتی سرخپوشان در کشور عمان با انجام آخرین هماهنگی ها قطعی شد و کاروان پرسپولیس اردوی خود در عمان را از پنجم فروردین شروع می نماید و این برنامه تا یازدهم فروردین ادامه خواهد داشت.

برپایی این اردو به عنوان مسیری جدید در اردوهای برون مرزی تیم های ورزشی به ویژه فوتبال با همکاری تنگاتنگ سفارت ایران در مسقط، خصوصاً علی اکبر سیبویه، سفیر تام الاختیار کشورمان در عمان میسر شد.

سفارت ایران در مسقط برای فراهم آوردن شرایط مطلوب جهت برپایی این اردو و فراهم آمدن تمام امکانات در شأن نماینده فوتبال کشورمان که در آسیا سرشناس است، زحمات بسیاری را انجام داد.

حضور پرطرفدارترین تیم آسیا در عمان به طور قطع فصل جدیدی در روابط ورزشی با کشور دوست و همسایه خواهد بود که همیشه ارتباطی خوب و مبتنی بر احترام متقابل را در پیش گرفته است.

عمان در سال های اخیر سرمایه گذاری هایی را در بخش امکانات ورزشی انجام داده است و برپایی اردویی پیروز برای سرخپوشان از این نظر برای عمانی ها حائز اهمیت است.

بر همین اساس، باشگاه پرسپولیس به طور مستقیم میهمان فدراسیون فوتبال عمان است، در حالی که به طور معمول این گونه نیست و باشگاه ها از یکدیگر میزبانی می نمایند، اما این امر که با پیگیری های سفارت ایران میسر شد، بیانگر اهمیت موضوع است.

تیم فوتبال پرسپولیس بامداد پنجم فروردین ماه با پرواز مستقیم، تهران را به مقصد عمان ترک خواهد نمود. تمرینات تیم در مدت حضور در آن کشور، در کمپ تیم های ملی عمان انجام خواهد شد و طی روزهای هفتم یا هشتم فروردین در دیداری محبت آمیز به مصاف یکی از دو تیم بالای جدول لیگ برتر آن کشور خواهد رفت.

کاروان سرخپوشان یازدهم فروردین نیز با پرواز مستقیم به تهران باز می شود تا برای بازی پانزدهم فروردین برابر تیم سیاه جامگان آماده شوند.

همچنین با توجه به فاصله 28 روزه بین بازی های هفته بیست وسوم و بیست وچهارم پرسپولیس و فرا رسیدن ایام نوروز، برانکو ایوانکوویچ تصمیم گرفت تمرینات سرخپوشان از یکم تا چهارم فروردین 1395 تعطیل باشد.

طبق این برنامه، سرخپوشان تمرینات خود را از روز پس از بازی با تراکتورسازی تا 29 اسفندماه دنبال خواهند کرد و بعد از آن برای چهار روز استراحت می نمایند.

23

منبع: تسنیم
انتشار: 13 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 625

به "پرسپولیس پنجم تا یازدهم فروردین ماه در عمان اردو می زند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس پنجم تا یازدهم فروردین ماه در عمان اردو می زند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید