تبریک و تسلیت برای شهادت مدافع سلامت دانش آموخته دانشگاه آزاد

به گزارش تور آلمان ارزان، سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد طی پیامی شهادت مدافع سلامت دانش آموخته دانشگاه آزاد واحد بندرعباس و از اعضای کادر درمان بیمارستان شهید محمدی را تبریک و تسلیت گفت.

تبریک و تسلیت برای شهادت مدافع سلامت دانش آموخته دانشگاه آزاد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران،به تقل از دانشگاه آزاد، فرزاد دنیا بین سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد طی پیغامی شهادت مدافع سلامت دانش آموخته دانشگاه آزاد واحد بندرعباس و از اعضای کادر درمان بیمارستان شهید محمدی را تبریک و تسلیت گفت.

متن این پیغام به توضیح زیر است:

ستون دین و انبوهی مسلمانان و سازوبرگ در برابر دشمنان، عامه مردم هستند. نهج البلاغه نامه 53

در خبرها آگاه شدم لیلا بهمن زاده دانش آموخته دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس و از اعضای کادر درمان بیمارستان شهید محمدی، به مقام رفیع شهید مدافع سلامت نائل آمدند.

این شهیده بزرگوار، یک نمونه از خیل دانشگاهیان عزیز دانشگاه آزاد و مردم شریف ایران اسلامی است که آماده فداکاری و جانبازی در راه مردم و نظام اسلامی اند و به استقامت و ایستادگی مردم و امثال این عزیزان است که تندبادها نتوانستند و نمی توانند به این شجره طیبه صدمه وارد نمایند.

و لذا چنانچه امیرمومنان(ع)فرمودند، نباید در خدمت به این مردم و توجه به آن ها و اکرامشان کوتاهی کرد.

ان شاالله در اولین فرصت جهت عرض ادب و تبریک و تسلیت به محضر خانواده این شهیده بزرگوار تشرف پیدا خواهم کرد.

لازم است همه ما نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی، بیش ازپیش اهتمام بورزیم و بلاشک آن ها که مراعات نمی نمایند و از حداقل مراعات که زدن ماسک هست، اجتناب می نمایند مدیون هستند و در محضر الهی و مردم باید پاسخگو باشند.

فرزاد دنیا بین

سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 28 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1352

به "تبریک و تسلیت برای شهادت مدافع سلامت دانش آموخته دانشگاه آزاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبریک و تسلیت برای شهادت مدافع سلامت دانش آموخته دانشگاه آزاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید