رونمایی از خط فراوری انسولین گام مهم صنعت دارویی در سال جهش فراوری

به گزارش تور آلمان ارزان، به گزارش خبرنگار مهر، اولین خط فراوری انسولین قلمی صبح امروز توسط سعید نمکی وزیر بهداشت و سورنا ستاری معاون علمی فناوری رئیس جمهور به وسیله ویدیوکنفرانس رسماً افتتاح شد.

رونمایی از خط فراوری انسولین گام مهم صنعت دارویی در سال جهش فراوری

سعید نمکی وزیر بهداشت در این مراسم گفت: آگاهی رسانی به مردم برای رعایت شیوه زندگی درست، از راهکارهای مقابله با شیوع بیماری های غیرواگیر و در دستور کار وزارت بهداشت است.

به گفته وی، متاسفانه بسیاری از دیابتی ها تا زمانی که دچار مشکل نشوند نگرانی از دیابت خود ندارند به همین دلیل اولین سیاست ما این است که با شیوه های زندگی درست، ورزش و تغذیه بتوانیم از بیماری ها بکاهیم.

وی اضافه کرد: در گام دوم ضروری است که به سمت فراوری داروهایی برای درمان بیماری های غیر واگیر به خصوص دیابت برویم تا بتوانیم شدت این بیماری را کاهش دهیم.

وزیر بهداشت ضمن تشکر از مسئولان سازمان غذا و دارو که سیاستشان این است که سال جهش فراوری را سالی متفاوت رقم بزنند، گفت: امیدوارم هر روز شاهد خط فراوری جدید دارو باشیم و بتوانیم از محصولات وارداتی بی احتیاج شویم.

وی در مورد بیماری کرونا نیز گفت: امیدوارم به زودی با مهار بیماری کرونا رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل ها و اصول بهداشتی بتوانیم به سطح بهتری در کنترل این ویروس برسیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1290

به "رونمایی از خط فراوری انسولین گام مهم صنعت دارویی در سال جهش فراوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از خط فراوری انسولین گام مهم صنعت دارویی در سال جهش فراوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید