منصوری: هیچ اقدام کوری از نیروهای نظامی و انتظامی ندیده ایم، تهران امن ترین استان ایران است

به گزارش تور آلمان ارزان، استاندار تهران گفت: در سال 1400 به رغم وجود سختی ها و محدودیت ها به لحاظ شاخص های امنیتی استان تهران جزو امن ترین استان های کشور بوده است.

منصوری: هیچ اقدام کوری از نیروهای نظامی و انتظامی ندیده ایم، تهران امن ترین استان ایران است

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، محسن منصوری، صبح دوشنبه اول فروردین 1401 در رزمایش اقتدار نوروزی پلیس مرکز، گفت: امنیت منطقه را که تحلیل می کنیم در جای جای منطقه ناامنی هایی را شاهد هستیم، اما در ایران به هیچ وجه این ناامنی ها را نمی بینیم.

وی اضافه کرد: در سال 1400 به رغم وجود سختی ها و محدودیت ها به لحاظ شاخص های امنیتی استان تهران جزو امن ترین استان های کشور بوده است.

منصوری گفت: حضور مردم در صحنه نشان دهنده آن است که مردم سکان دار صحنه امنیت هستند، مردم ما در امینت خودشان را مسئول می بینند، امنیت مردم پایه در ایران به درستی قابل درک است.

استاندار تهران بیان نمود: شاید نیرو های انتظامی و نظامی جهان از لحاظ تجهیزاتی از نیرو های انتظامی ما بالاتر باشند، اما عملشان قطعاً کمتر از نیرو های انتظامی ما است چراکه مأموران ما مؤمن هستند به مأموریت هایشان.

وی ادامه داد: مجموعه انتظامی با تدبیر کار می نماید و اقداماتش بر اساس بصیرت و بینایی و خلق عملیات است، ما هیچ اقدام گوری را از نیرو های نظامی و انتظامی ندیده ایم.

منصوری اظهار کرد: ناجا هرچند با برنامه عمل می نماید، اما فراتر از ظرفیت های خودش عمل می نماید، ناجا فراتر از لجستیک و داشته های مادی خود عمل می نماید و آن هم به خاطر نگاه ایمانی آن ها است.

وی اضافه کرد: مردم امروز به ناجا اعتماد کامل دارند و آن را چشم و گوش خودشان می دادند.

استاندار تهران در انتها گفت: هماهنگی کامل، جامع و دقیق بین شورای تأمین استان تهران با میدان داری فرماندهی انتظامی تهران وجود دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2291

به "منصوری: هیچ اقدام کوری از نیروهای نظامی و انتظامی ندیده ایم، تهران امن ترین استان ایران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منصوری: هیچ اقدام کوری از نیروهای نظامی و انتظامی ندیده ایم، تهران امن ترین استان ایران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید