هزینه های نظامی بر حفظ جان مردم در آمریکا ارجحیت دارد

به گزارش تور آلمان ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از یو اس ای تودی، همزمان با تصویب لایحه 740 میلیارد دلاری بودجه نظامی آمریکا، لایحه کمک دو هزار دلاری به خانواده های کم درآمد برای مقابله با کرونا در سنا به تصویب نرسید.

هزینه های نظامی بر حفظ جان مردم در آمریکا ارجحیت دارد

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گفته کارشناسان، اگر فقط یک درصد از بودجه نظامی این کشور را به نیازمندان پرداخت کنند، 3.7 میلیون خانوار آمریکایی چک دو هزار دلاری کرونا را دریافت خواهند کرد!

در همین رابطه سناتور برنی سندرز در جلسه مجلس سنای آمریکا گفت: گرسنگی در آمریکا در بالاترین حد خود نسبت به چند دهه اخیر واقع شده است. مادران و پدران در تلاشند که بتوانند برای فرزندان خود غذا تهیه کنند، خانواده های کارگری صف های چند کیلومتری برای دریافت بسته های کمک های غذایی اضطراری تشکیل داده اند.

برنی سندرز ادامه داد که بیش از نیم میلیون آمریکایی بی خانمان هستند، نیم میلیون نفر از خانواده های آمریکایی تلاش می کنند که در میانه این همه گیری وحشتناک کرونا زنده بمانند، بیش از 90 میلیون آمریکایی یا بیمه ندارند و یا بیمه با پوشش کم در میانه این همه گیری دارند. این موضوع سبب شده است که آن ها نتوانند به نزد پزشک بروند.

سناتور ایالت ورمونت شرح داد: به خاطر اقدامات دونالدترامپ رئیس جمهور آمریکا و همه گیری کرونا ده ها میلیون نفر از آمریکایی ها شغل و درآمد خود را از دست داده اند، این خانواده ها در میانه این زمستان با تهدید از دست دادن خانه های خود و انداخته شدن به خیابان قرار دارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 بهمن 1399 بروزرسانی: 22 بهمن 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1641

به "هزینه های نظامی بر حفظ جان مردم در آمریکا ارجحیت دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه های نظامی بر حفظ جان مردم در آمریکا ارجحیت دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید